2018年5月30日星期三

女人錢幾鬼易賺!!!

前曾貼上爛牛仔褲, 驚訝如今時裝設計師的爛同懶, 品牌廠商的奸, 女人的腦殘, 啊哈! 呢個世界, 原來越來越"爛", 唔怕你殘, 只有更殘!
來自美国牛仔品牌car--r denim,的牛仔褲, 千萬别小看只有褲頭同埋幾條爛布条,售價168美刀(一千弍百港幣)!

你話女人錢幾鬼易賺!!!

Image may contain: one or more people, people standing and shoes
如老安等到今都發唔到達, 主因就係腦筋轉得慢同埋個人唔識"爛"!!!!!!!

Image may contain: one or more people, people standing, shoes and text



老安設計嘅後後現代時裝, 有冇人投資? (版權所有)

1 則留言:

秋葉 說...

哈哈!想唔笑都唔得啦!!!