2019年9月8日星期日

神又係佢地,鬼又係佢地!


https://www.facebook.com/1581401324/videos/pcb.10217410317521496/10217410317201488/

神又係佢地,鬼又係佢地!

兩隻曱甴扮記者,又扮救護員,之後去後樓梯野合交配,今時今日香港大部份廢青生活生常就是上街周圍破壞,無聊時無端抽樣圍打弱勢路人,入地鐵這個那個,聽吹雞圍攻下警署,興起時在公園、街角、後樓梯含七插八,偶然返校園捉一兩件大碌教授折磨下,咁就得真金白銀同埋俾毛孟靜、郭榮鏗等封做偉人! 一個唔好彩,牛津、劍橋、哈佛、耶魯送埋奬學金、生活津貼留學,再好彩,移埋民!

衰嘅、殘嘅、無活路嘅只係一般香港市民,我等老鬼只有監生激到無覺好瞓,好好好可惜,一些人,尤其信上帝的人鍾意千方百計撐他她們,認為今時今日的作亂,係神的旨意,我………。

可惜!可惜!可惜!仍然有人的所謂信念仍然不會動搖,從不在另一個角度看事物!


今之特區政府不能再退了!五素減一已經錯了!問題完全不是返送中或雙普選,是毀港滅中(不是滅PRC同CCP,是滅中華!),退無可退,無底深淵,唯一辦法是法!香港核心價值的法!要狠執法、要用法、要重法、要法界遵法,要檢控人員循法,要審判監察各級法官守法,不能弄法!要馬立道引領各級法官看法、讀法、以法論法、用法釋法,不能以他她們心中的法亂法、代法!解決香港除“依法”別無他法!