2019年3月25日星期一

香江司法獨立抑或思法(意識形態)毒辣!你問我, 我問邊個!

近年目睹怪現象, 某地忽然黃帶香, 打砸破壞成好事,法官胡為管無王。
掟磚打人令警傷, 真憑實據呈堂上, 一句唔該有疑點, 無罪釋放吹鳩漲!
司法獨立唱得爽, 原來判案有方向, 歪咀戴學生係官, 唔使點審梗係放!
警司盡職工作狂, 驅散暴民保四方, 一個唔該被拘控, 無端定罪踎監倉!
世情如此, 黃色無恥, 市民無義, 政棍無良, 就是糠稈!!!我的家鄉!唯有泪兩行!


有視頻, 有錄影, 有証人, 有照片, 連自己都半承認, 竟然陪審員被"法官"的巧言譎語,再加陪酒的色彩偏見, 竟然無罪,法治乎!
政治素求, 政治理想, 示威行動都不能破壞社會秩序安寧,才是民主的核心價值, 這些物體是民主嗎?
如果你話是的, 我以認識你為憾事!!!


近來的法官判案, 莫名其妙, 法乎, 抑其主觀?
如有陪審團,其引導是公平, 公正, 法治, 正義乎?
問世情, 何謂公平, 總之,如果你不是黃色, 做乜都係有咁重判咁重, 公平的天秤, 黃公藍不平, 一句講晒, 香港今時今日法官都係陳、張、李、戴帶出嚟嘅! 呢班咁嘅法官, 如果你還認為有公平, 公義, 公正, 一係你就係黄絲帶, 二者你梗係食咗旺米, 三係你腦係特別構做, 恭喜你!
老安則越來越難以說服自己, 香港是法治社會!


一名拚命維持治安的, 如此下塲, 現職者何堪?
所以, 如今香江交通秩序, 得寶拍擎隨處可見, 少做少錯,唔做冇錯!

為免於日後,有警察人員受到"屈辱",受到"寃枉", 受到迫害, 一於改變對付"涼夠奇"式暴徒, 一於學酒樓知客!




建議香港警方重新設計制服, 與時並進!