2019年10月7日星期一

林鄭無腦, 阿聰無能, 眾官鵪鶉,行政局廢物,議員垃圾, 傳媒作惡, 正義殘暴, 市民白痴, 香港玩夠完!仲有, 阿爺唔理!

林鄭政府的行事模式及方法真的令啼笑皆非,簡直不能以無腦去形容,往往搬石頭打自己腳,冚頭埋牆兼害街坊,害民害眾。

看看置生死道外的良心傳媒人點批評林鄭及眾高官的反蒙面法立法及執行,完全是愚蠢、荒唐、荒謬!

(一)
小強說:天黑之後我話事!
2019.10.07 屈穎妍
我要尊稱他們「小強」,因為今日香港,太陽下山以後他們話事。有些字,大家連說都不敢,在街上講句:「曱甴呀!」會被打死;在網上寫句「曱甴呀」,連臉書戶口都會被封掉。
白天,我們的特區話事人用她的最高行政權力,在三天長假期前,宣布動用《緊急法》訂立《禁蒙面法》,3時開記招宣布,4時刊憲,半夜12時才生效。
我未見過這麼愚蠢的人,這般愚蠢的做法。
高官決定 拖泥帶水
不都是精英中的精英嗎?還是年年考第一的學霸,坐在台上一字排開這班高官,每年吃掉納稅人過億俸祿,你們做個決定都拖泥帶水,竟然沒想到有種做法叫「即時生效」,竟然讓6點後話事人「小強」們有一夜空隙,把香港盡情破壞,再有三天假期,把學生都送到街頭。
記者會開完,宣布完《禁蒙面法》,你就拍拍屁股,事不關己,躲回舒適的官邸,扭開電視看直播。看警察如何為你這個愚蠢決定苦戰整夜,看市民商戶如何為你的智障做法血本無歸吃一夜苦果。
有一種決定,叫做當機立斷,做好精準部署才出招,一出手就震懾天下,才能發揮打擊作用。那天我們看到特首說:「引用《緊急法》並不等於香港進入緊急狀態……」即是說,我去廁所不等於我是去撒尿拉屎一樣荒謬。
香港政府四個月來一直不肯承認小城已失控,不敢定性一幕幕打砸搶燒是暴亂,不敢直呼破壞者是暴徒,正是香港死結難解的主因。昨夜他們已打進中國銀行、闖進中國移動、殺入中國旅行社……明顯是針對性的復仇與劫案,你還稱小強做示威者?
中國移動門外一地iPhone空盒,手機呢?不是說你們打爛汽水機拿了飲品會放下錢嗎?說好的高尚情操呢?
一將無能 害苦萬民
銀行被闖入燒毀,任何地方都會視為嚴重械劫案,任何國家都會稱闖入者為「悍匪」,然而,在這裡,我們只親切地叫他們「示威者」,最多氣憤一點罵句「小強」,僅此而已,明天醒來,他們又變回你身邊的街坊。
什麼義士?根本就是強盜,不同的,他們都有免死金牌,打爛東西不用賠,打死你都沒得追,這特權,誰給的?對,就是一直縱容小強變大賊的香港政府。
一將無能,原來真會累死千軍,害苦萬民。


(二)
接著,上星期有路人被"正義人士"當街教訓,有人批評現塲消防車上消防員没有出手相救,今天網上有消防員解釋其中原因。不過老安不接受,起碼,你可以用車上揚聲器向"正義人士"求下情都得卦!

網上某消防員的發聲

大家好...我係一個呢幾個月都經常喺示威區前線工作嘅「藍絲」消防員,首先我要講一句「對唔住」
呢句對唔住入面,包含好多嘢,希望大家肯花時間睇到尾
首先,講多一次對唔住,近日嘅新聞,連串報導,我相信令好多save hker失望,無可否認,我自己都有一定程度嘅失望,失望當中,希望大家聽我愚見幾句...
消防入面,係有黃絲,為數不少,但係其實都有好多「後生」藍絲,金鐘事件,無容置疑嗰兩位係黃絲,我地係好羞愧,但其實我地藍消生存得好辛苦,警察至小內部槍頭一致,但我地返工要成日警戒住邊位伙記係黃,唔講得,要圍內全藍,先講得...本來入save hk係希望接觸返一啲正常嘅人,但宜家大家都仇恨消防,我地好心痛
兩單見死不救事件,首先係白衣人俾人追打,兩架消防車無人落地幫手,希望大家體諒,佢地有好多事考慮,落車阻止,係可以,如果我在場,我係預咗最壞嘅情況係會俾人打埋一份,我唔介意,不過,俾人打完事小,往後日子曱甴如果針對消防,我地前往唔到火警現場,所引發嘅意外可能更多;有朋友話捉白衣被打人上車,但其實夾咗佢上車,當時太多曱甴,車走唔到,困獸鬥,後果會更加嚴重,我地消防車啲locker無鎖,佢一開拎哂我地嘅架餐,我地往後更加做唔到case,如果佢地破壞消防車,需知道消防車有好多種類,警車大部份都係相類似嘅衝鋒車,可以有好多後備,但消防車如:細搶、泵車、升降台,總唔會款款有十幾架後備,我地每款車都係得幾架,甚至一兩架後備,宜家曱甴日日示威,後備都借埋嚟開多一架消防車去救火救人,真係無哂後備咁濟,如果佢地破壞咗消防車,就更加去唔到所有意外現場...無錯,喺人性上,我會寧願選擇落車,勸交、阻止,俾人打都好,總好過發生宜家咁嘅事
而尋日的士司機事件,我唔喺現場,唔知當時情況係點,大家睇過條片,我都唔想去俾意見,但我地圍內可以好肯定咁承諾大家,呢啲事一定唔會喺我地眼前出現,希望大家諒解...任何人士、職業都有黃,大家覺得消防多,只因為職業問題...黃屍刻意為消防套上光環,只係想厚此薄彼,打擊、分化警察同消防,去車時喺街上曱甴為我地歡呼,但我地絕對唔享受,因為我地知道,呢幾個月警察絕對比我地辛苦,大壓力,俾人擺咗上枱
幫手清路障,我地絕對樂意,我地唔係想推縮閃避射,而係,全港消防得一萬人,扣咗文職人員得大約9500人,扣埋救護員又小一截,再分返三隊就再小一截,每更返工嘅人數真係唔多,同埋曱甴縱火,我地唔係一單火就去一架消防車,礙於車種問題,可能會有兩架車去,如果曱甴消得大火,又會引發到附近嘅火警鐘,因為我地唔知係咪真係嗰個大廈有火警,又會派另一套車過去,所以如果同一時間有大量case出現,資源上真係好緊缺,真係好吃力...
雖然係咁,今日處方出咗指引,只要大家有需要,我地會正式咁派一架車去幫手清除路障,為警察分擔
警察願意為我地擋刀劍,
我地願意為警察擋燃燒彈。
我地唔係想攞光環,只係想大家體諒,並唔係全部消防都係黃曱甴,曱甴屎一粒已經可以搞壞成煲飯
儘管大家依然仇視消防,但引用返曱甴仔嘅一句,我地不割席,不督灰,不分化,支持警察執法,反暴力,反曱甴
以上嘅說話,先係大多數消防員嘅心聲
最後我代表某啲伙記嘅行為、言論,同大家講多次,對唔住
我地往後嘅日子會更加努力,去做大家期望我地做到嘅事
#黃絲消防不代表我們 — 覺得心碎。


現在,香港已經去到了極為無理性,不知如何,這麼多人被某些意識形態影響,紛紛正義,包括政府不同部門,如海關、人民入境事務處、消防、救謢等等。另外,地鐵及一些公共事業人員,這現象,真的完全不能明白!

看看,事事實實各個暴亂角落都見到了某外國勢力的特工在塲指揮,路人皆見,獨是林鄭及盧偉聰看不到,或看到,却從不想辦法解决。今天不少地區已經無政府狀態,任由"正義人士"控制,竟然在大街大道代替警員指揮交通,控制街坊及店鋪,完全是六十年代大陸文化革命時期的翻版!



 這些"正義人士"具有强大IT手段及能力,到處尋找反對他們的人與事,設法報復,現在,没有人是安全的,又是不明白,竟然有大量、大批普通市民去死撐他們。反蒙面法是針對目前亂局的國際公認的反暴亂法之一,竟然有這麼多人上街去撑這些"正義人士"的反對示威!!! 奈何!!!