2020年8月3日星期一

反,反,反, 總之係反, 醫者原來是黄黑之心, 反!!!反!!!反!!!

旁觀批評永遠是容易的, 決策者當然是責無旁貸,但面對百年未遇的疫性,誰人會有水晶球?

香港太多人,尤其高知,專業,名咀,傳媒都患上短期失憶,長期失心瘋!胡言喪語!

全球疫情由一月走到七月底, 香港壓下了第一二波,現在才迎來第三波, 香港政府真係一事無成 ? 問心,疫下大家想身處美歐還是香港?

善意建議能幫助改善決策走上正路
煽動批評卻祇會擾亂決策失去方向

大家看看以下例子

公共醫療醫生協會會長馬仲儀
2月:確診個案未夠100宗 ... 前線人手短缺醫療系統崩潰,罷工要求立即封關
7月:確診2000宗 ... 有足夠醫護人手處理,不需要大陸醫護幫手

泛民議員
2月:政府墨守成規,還要跟足投標程序去採購口罩
3月:政府跳過採購程序,直接搵大陸工程公司建造鯉魚門隔離營,官商勾結利益輸送

醫學會會長蔡堅及泛民議員
7月:新冠肺炎測試澳門都可以比香港做得多,原因係唔同特首(但冇提澳門有找大陸幫手)
7月 : 香港政府唔可以搵大陸幫手,因為大陸醫護唔識用英文輸入記錄 (但冇提大陸醫療團隊卻可以去歐洲非洲幫手)也不可將檢測樣本送到深圳化驗,因為等於DNA 送中

同一傳媒及社交媒體
7/13 :政府只禁晚市,午市仍可堂食, 政策拖泥帶水,見步行步,難道病菌晚上才開工,日間不會傳播
7/29: 政府趕儘殺絕市民,連食中飯都要捱苦無處藏身

港大傳染病中心總監何柏良
7/22: 促政府加辣全日禁堂食
7/30: 港人做錯乜,慘不忍睹,倡重開食堂

類似以上的例子何其多,可以在同一事上,短時間作出完全相反的論調 ?? 目的是建設性真為市民好,還是別有用心 ??