2020年8月31日星期一

不攪作不死, 侵侵唔攪事佢會乜乜, 加拿大又一次唔好彩, 任佢魚肉!



剛剛  “侵侵”正一Poor Guy! 加拿大係佢隔離真係冇運行!

特朗普又靠害艱難大,又再出手乜乜佢契細佬加拿大歷史上最低智總理特魯多,這次攪到冇嘢好攪, 攪龍蝦!

繼續鋁稅之後,特朗普政府又把目標轉向加拿大龍蝦——8月24日,美國國際貿易委員會宣佈,它調查《加拿大-歐洲貿易協定》(CETA)對美國龍蝦出口可能的負面影響。美國貿易代表“來欺詐”(萊特希澤Robert Lighthizer)稱該調查還將研究在英國、中國和其他國家/地區對加拿大龍蝦的關稅待遇。

目前,和共和黨參議員柯林斯(Susan Collins)在龍蝦大省緬因州的選情不利,其實佢嘅州份係2019年龍蝦出口額已經高達4.68億美元,顯然美國共和黨特朗普政府顯然想利用龍蝦問題拉抬自己的選舉聲勢。

加拿大龍蝦協會(Lobster Council of Canada)執行總監歐文(Geoff Irvine)說:“我們不確定這意味著什麼。現在我們正在與美國的同行商談,正在嘗試找出如何從加拿大方面最好地處理這個問題(幾鬼軟弱同埋下氣)。”