2016年8月26日星期五

偈曰: 蠄蟧下海福氣盡, 妖針插脈禍患來, 佛曰: 自求多福! 九月迷城!

偈曰: 蠄蟧下海福氣盡, 妖針插脈禍患來, 佛曰: 自求多福!

(古老相傳, 七十、八十、九十後應該唔知咯, 山頂的蠄蟧石一定要用鐵練鎖住,唔好俾佢入海,否則香江冇運行, 點知大英心地唔好,係都唔俾黑頭髮安樂, 就係灣仔起咗個好似蠄蟧嘅乜乜中心,從落成起,香江就未好過! 回歸後,唔知邊個港奸風水大師, 慌死香江唔死, 特登係香港龍脈嘅起點,龍頭位置,插咗枝穿心針,百幾層嘅乜乜中心摩天大厦, 呢次仲杰, 一起好,乜乜掟蕉拉布上街,出齊!慘!)


蠄蟧下海會陸沉;

毒針一插瓜老襯!龍頭龍脈插枝棍,唔知邊個乜整蠱,香港從此被愁困!

 天后、候王、車公、譚公啟示, 九月到咗時, 自己諗清諗楚去乜乜咯! 自殺抑或自救, 一念之間也!

詩曰

平靜客觀看世界
社會千奇又百怪
親朋戚友和各界
四撕五裂分黨派
議會議事靠聲大
民生議題慢慢排
不務正業享優差
推波助瀾把布拉
從前把戲擲皮鞋
如今激烈掟磚塊
暴動說成是表態
真理統統變成歪
妖獸都市成常態
瘋言瘋語說新派
潮流盲目去崇拜
不分老嫩站滿街
是非黑白無分界
只要勢兇夾聲大
那管他人說好歹
也有粉絲來跪拜
禮義廉恥已拜拜
是誰渲染孩子壞
粗鄙暴戾大聲嗌
年少輕狂就大晒
原本校園清純帶
惡毒思潮竟助大
莘莘學子話咁快
書未讀成腦已壞
風氣愈來愈敗壞
人性愈來愈醜怪
煩請良心不再埋
九月四日齊表態


無掩雞籠無運行, 煩你唔死一身痕, 邊條友仔靠夠害, 破港風水毒似砷!!!
官府本應起得隱, 滴水不漏至精神, 如今風來雨有滲, 乜嘢都攞苦嚟辛!!!