2017年2月25日星期六

破四舊, 立四新, 原來係咁! 毛爺爺, 乜唔眼閉咯!

破四舊, 原來即係人情破咗四舊,四千都唔夠!
立四新, 即係金器要新, 住屋要新, 車要新, 巴都要金!

新聞中,主角全部係農村,並無T官及D員, 咁! 即係BBC, CNN, 萍果,日月報, 人言報, 德國之聲等等,成日話神州民不聊生係咁解! 服了!

 阿媽, 我得咗啦! 原來阿Paulus真係咁有錢喎! 嘩! 佢的親朋封利是咁犀利, 阿媽,睇下……成部阿士甸馬田, 阿媽,你下半世唔使愁,唔使憂咯!哎吔, 個胸圍的金梗到我, 痛…快!!!



 我幾醒, 我今日出嫁,的金器多過Cindy好多呀! 哼!重唔俾我叻過你!!!

車, 我怕重,唔捚嚟戴晒上身之嗎!!!   
嗱, 呢次威番次咯, Christine, 你多抑或我多!!!

 嘩塞, 好在冇咁嘅身分亲友係神州, 否則掟張請帖俾老友, 跳海都唔掂!
阿媽, 我就快頂唔順咯, 太重咯, 我好攰呀!!!
(嘩塞, 好在我係香江結婚得早, 如果唔係, 邊有可能聚老婆, 我…塞!)真係好辛苦呀, 好在冇戴晒, Alan, 今晚點洞房呀! 我條腰就斷咯!
睇完以上新聞圖片, 你地仲會唔會懷疑河之北大地,會係傳播人如劉夫子,嘈折等所講,人民係水深火熱之中, 民不聊生呢?

老鬼諗法,好在冇乜親友係大地,否則,掟張嫁娶貼俾我,叫我去飲, 我頭痕!

又忽然,一些世界名畫出現在腦海, 就係拍賣女奴!!!
我的紅太陽啊, 原來你提倡嘅破四舊,立四新係咁嘅世情,服了!!!

有錢點用,係人權,係自由,關你屁事,

老鬼冇話批評,亦無權批評, 更加無意說三道四, 不過,係慶幸七十年代搞掂咗,
如今只係担心細仔點樣會有老婆, 無膽無錢入情關呀!

國內男青年怎算?

車, 關你鬼事,諗下點樣過日子,好過啦,越老越儍!