2014年4月20日星期日

香港報界的新聞道德何在?

真係不吐不快,於今香港的報紙,不論老闆也好,編輯也好,文字記者也好,攝影記者也好,莫講文字拙劣,鏡頭散漫,而係大部份只懂掛羊頭,嗌新聞自由,實際係爛泥一大堆,只會叫口號,揭陰私,捕風捉影,創作話題,憎人富貴嫌人貧!
生果報無謂講,佢地跟本唔係辦報,係收人錢財,替人潑災!果個總編,枉費佢話係中大受教,但係行事跟校歌校訓,背道而馳!
佢老闆,如果以家陣啲民粹青憤嘅標準,佢冇資格為"人"(香港人),咁!點解冇人嘈佢好似嘈女歌手咁呢?唔明!

今日想吐的係香港果份"日出報",老人家唔出聲唔舒服,自從去年頭消防當局接到投訴去檢查該報館後,從第二日起,就係佢地份報紙,日夜謾罵消防當局,雞蛋挑骨頭不特止,小事化大事,傳說寫成真,日日如是,天天如此,呢啲行為,絕對係公器私用,公報私仇,係新聞自由嗎?有新聞道德嗎?

無事找事,有乜"差池",博命放大,如果冇嘅,又去亞芝亞左創造出嚟,連電腦平台嘅用法都會攞出嚟放大幾百倍去鬧一餐!

佢地的編輯受嘅係乜新聞訓練?佢地嘅人格值幾多錢?佢地咁做對社會有乜好處,啲編輯記者係唔係為咗果一萬幾千,或者十萬八萬,可以係咁嘅"老闆"跨下"偷生"?

廣東佬有句好粗鄙嘅俗語,"臭罌出臭草", 真係冇乜講錯,呢間日出報創辦人係乜水,老香港心知肚明,可惜,成個家族都唔識得"發財立品"呢四個字,而打佢地工果班"新聞"莠草編輯記者,同生果報果啲,又係一樣"臭罌出臭草",佢地果啲大學講師就係"臭罌"!

新聞自由已經被呢班人扭曲斷送,變咗係佢地無恥嘅盾牌!

新聞道德已經被呢班人轉形成為,新聞"盜得"!新聞任由佢地盜取扭橫折曲而佢地嘅利益由此可得!

又,有咁嘅市場,就有啲咁嘅"垃圾"報紙產生,如果香江嘅讀者有"腦",有"心"嘅話,嘅洗頭水,化妝品商家如果唔係咁冇品味,去落啲廣告俾呢啲"垃圾"報紙,咁,佢地會"生性"啲嘅!
無奈!

誓死保衛"新聞自由",就要杯葛呢啲報紙,致力維護"新聞道德",就要大換血,換走啲肥佬乜,肥佬物同埋呢啲"唔乾淨"嘅老闆,踢走果啲"讀書不成三大害"嘅編輯!

香江好奇怪,文人無行,於今為烈,據講如今係中華文人圏最有才氣,學灌中西嘅乜乜橋,竟然會係呢個肥佬度做份嗌吔總老總,而果位厠紙才子又係果度打躉,咁,你話"文人"係唔係"臭老九"!

消防查牌係佢地嘅責任,如今竟成"報仇"謾罵對象,消防人員係香港嘅貢獻,係有眼都睇到,老人家真係唔抵得頸!