2019年5月21日星期二

喂, 呢度係我睇嘅地頭, 好交保護費噃!

今時今日, 同往時舊日, 好似冇分別, 夠惡夠毒夠狠夠爛,咁有可能得有效搵食噃!!!

金毛"牆破"當美國大統領以來, 幹過什麼? 中墨邊境建長城,敍利亞內戰加劇、在土耳其搞政變、 整蠱委內瑞拉,搞出不知所謂一個唔係總統嘅總統、 不斷騷擾中國東海同南海、把契細佬經濟打跨, 迫加拿大再出讓資源同迫掉跟美國利益的工業(强迫結束世界第三位的飛機工業"龐巴廸",同朝鮮金仔做咗一輪戲, 結果得個吉, 好啦, 出手對付習大大, 一步、一步、一步咁打過來, 越打越深入, 要習大大學李鴻章, 割地求和,總之, 無一件好事! |

最惡劣就係對付華為, 先係加拿大非法標咗華為個女參, 家陣再進一步,把國家公器私用,封𣪩華為。

所有美國人的所作所為, 都係違反普世價值, 扼殺自由, 人權同民主!

行為比往昔五、六十年代的香江黑社會還要惡劣, 到處興蝦勒索, 强收陀地費!

好唔明白, 竟有黑髮黃皮强撐金毛, 好似好高知好正義咁, 真係吹…。

擺到明, 講到明, 金毛的話語, 話唔俾你現代化, 强盛化, 直接係對有炎黃, 唔好反乜反到失心瘋,祖宗十八代神主牌都要燒鬼晒,人地一樣當你係皇松, 一樣係乜乜你架!

一召未平, 一召又起, 亂咁出招

家陣, 牆破係美國國內最利害的招數,就係乜都捧國家安全做愰子, 刧法而亂為!

越睇𧻗覺得今時今日美國行為同五、六十年代香港嘅黑社會一模一樣!