2019年1月26日星期六

河之北國家事業又進一步。


大鹿真係今時唔同往日, 香港點追呀!
剩係的火燭妹都咁鬼省鏡, 老安係到"火"都嚟埋!
古老人家成日話女仔"銷魂", 以前諗極唔明點解!
哦, 家陣大鹿嘅消防隊用咁嘅火燭妹, 梗係"燒到暈"!
原來銷魂係筆誤, 應該係"燒暈"至啱!
(呢位妹妹今年64歳, 真係服咯!)







寶島臺灣山明水秀, 當然妹子一定動人, 不過點解要返大鹿做消防妹?唔幫"蔡菜子"收租, 睇咗成個月臺灣不同電視台時事節目, 呵呵!
原來"糠稈"某些鼓油憤子成日用嚟晒臺灣民主點好,點成熟, 點進步, 原來係一鍋粥, 貪腐獨裁混亂無作為爛鬦爛黨爭無恥等等比大鹿更利害!
如此靚女臺妹子返去大鹿燒暈鹿人搵真銀确係玉人明慧!
1979出世, 今年四十, 佢父母可能搞錯出世紙, 睇起嚟呢位火燭妹應該係1999出世至啱!
我如果仲係後生, 我都返大鹿考消防!







2019年開始, 大鹿又進步咗, 消防救援跟貼國際標準,職業化, 專業化,公務員化, 脫離兵役式, 脫離軍隊系統, 好事, 因為消防真的要經驗的, 兵役制二三年又要退伍換人, 怎能訓練到專業。

消防不涉正字, 千萬不要因為是大鹿,又要噴又要跴, 消防工作神聖,切莫無厘頭因為是红色就亂棍亂打!
消防全世界都是紅色的!
(老安有私心, 因有子姪是大鹿紅色消防)





2019年開始中國消防脫離軍事, 成為國家公務員編制的消防救援專業。