2014年10月6日星期一

九月異常炎熱之日重遊大嶼山大澳, 再拾少年情!



        返到家鄉, 度度都可以唔去, 但係大嶼山一定要去, 大澳更加點都要去! 三十五六度, 大汗滴細汗, 仲勁過桑那浴, 不過好滿足, 大澳鄉情大慨都算依舊, 交通方便好多咯, 昂平就變了, 佛門竟成橫店, 不過另一方面, 真係普渡眾生呢!
        在佛堂竟碰到二十多年前舊同事, 做咗佛門居士幹事, 緣也!可惜,時間所限, 不能重遊羗山之紫竹林禪堂, 那裡有我一生最好回憶, 也在那渡過不少浪漫(色即是空, 空即是色, 其實無色!)的日子,下次一定要上去了!戒超師應往生了, 如果不是, 一百多歲, 她的慈祥, 佛也, 單姑的少林輕功, 如今再沒有了, 她肩挑百斤, 走山路比我地成班後生快, 點追都追佢唔到!
         悟園,今次又係去唔到, 不過事實係唔敢去, 唔敢面對佢嘅殘破!




可否改為: 清茶啖飯天天過, 粗衣麻布年復年, 橫批則為"無求是福"?

燒柴? 乜嘢叫柴呀, 亞爺?


有冇人叫要保育呀? 當然冇啦, 又冇人係度拍過Movie, 不過我永利街個老友就慘咯, 諗住收一筆過埋下半生嘅, 家陣,,,,一套Movie 玩死咗!唉!

都係後生仔唔怕熱!!!


一生人最難忘就係有幾個中秋夜係大澳遊涌嘗月!

當年那位紅粉知己不知如今生活如何?

我雖然唔喜歡你嘅守舊同落後, 但我誓死保衛你的存在和年月的價值!

雖然是殘垣敗瓦, 我依然可以提供你地生長嘅土壤!

我不是釘子戶, 不過我要保留過去的傳統價值, 後生仔, 一磚一瓦係果陣時唔係咁容易搵番嚟㗎,有血有汗㗎, 唔好咁敗家, 郁啲話拆咗佢!

啍! 凡富梗係不仁, 凡商一定奸, 呢度咁鬼豪嘅, 嘿嘿!!!

有邊個知我過去?

哎呀, 咁大舊烏雲湧過嚟, 我頂唔到個噃!!!諗唔到有乜辦法化咗呢舊黑雲, 點算?

饒夫子, 你發功洞咗心經係度, 點解冇乜人嚟睇下嘅?

家陣發生嘅嘢係唔係空相呢?

唔通真係要搵食條路死盡先至收科? 唔好卦! 喃嘸阿彌陀佛!

呢次又係冇機會去龍仔悟園,想當年, 悟園真的十分幽雅閒適, 曲橋綠水, 花香鳥語, 心壙神怡之遊園勝地,家陣唔知點咯!