2017年6月30日星期五

2017年7月1日, 加拿大150周年國慶。

七月一日,加拿大國慶, 今年是立國一百五十周年, 住係果度,食係果度,梗係想佢國運興隆,順順通暢!
係咁意都要拍下手掌! 噢! 加拿大!!! Happy Birthday to Canada!!!


加拿大,一個奇怪的地方,很難評價她, 不是桃源, 也不是天堂, 很多時政策令人失望, 有些時被她的政客氣的瘋狂, 上帝郤對她寵愛, 地下海上都充滿寶藏, 萬物生長茁壯, 風景如畫, 山青水緑到處花香……。啊呀,可是,可是, 搵食艱難,生意惡做,最近樓價瘋癲式飛漲!!!毒品橫行, 小偷猖狂, 有法不依, 執法人員無所作為,只懂飲咖啡同食香腸,當值期間,飲茶灌水買餸吞泡成為常為現象,投訴無門吹到你漲!政客糊塗又無理想,一味呃選票, 一選出後便變臉變樣!無一樣嘢係為人民著想, 打工稅重兼升級無望, 加咗人工轉眼已經入咗政府庫房,生意更難,唔止係一行……



現在的加拿大國旗

唔講咯, 窗外紅花正香, 雀仔一味係咁唱, 養老支票啱啱轉咗我賬, 雖然唔夠澳門福利咁鬼理想, 人到無求,淡薄生活,其他嘢唔好亂想, 比上不足, 比下有餘, 如今加拿大已成老鬼另一家鄉, 歸根念頭已經無得想, 明天加拿大國慶, 係咁意拍下手掌!
呢個世界係冇天堂, 唔好再幻想, 心靜平和, 世事莫理, 新聞唔睇得閒上下網, 最緊要養生, 如今首要是健康!

1968年加拿大紋章

1907年加拿大紋章


以前的加拿大國旗, 大英痕跡明顯。

1921年加拿大紋章