2018年3月23日星期五

包包復包包, 其實係塑膠, 鳯凰為咗佢, 甘心被人包! 世事荒唐又一回!

女人心態好難明, 世事荒唐係虛榮, 塑膠產品加個字, 成千上萬價竟成。
呢的荒謬搵人笨嘅產品, 你話係佢地嘅"孖屐亭"手法成功, 抑或世人心態太戇居?
幾多妹妹姐姐為了幾個字母不顧一切犠牲寶貴的身體及靈魂, 這值嗎?難明!!!



No automatic alt text available. 
 呢幾款PVC包包究竟賣多少錢呢?從25000元的双肩包,到26000元的大号手袋,再到22000元的翻盖包, 它們的價值係邊度?當然, 我有錢, 我鍾意呀,闗你屁事,啱,你講得啱, 但係真係被廠家搵笨噃,仲有, 係社會上真係好壞影響,幾多三無家庭全家一月辛勞都唔夠一個PVC包,這社會公平嗎?怨恨仇恨氣氛就係咁嚟!

 有人話,那些名牌的價值,就是能讓人知道“身價“。

世事荒謬, 挽一個塑膠包包可以顯示身價?讀書無用乎?學歷無用乎?專業無用乎?
身價是自己各樣優點累積而來,並不是一件包包表演出來,看看郭晶晶, 朱玲玲, 有需要用這些表現"身價"?


PVC材料的手袋,看上去並沒有任何價值配件,只是加上幾個毫無藝術設計的拉丁字母, 竟然售770英鎊一個, 簡直荒唐及荒謬。

呢個乜都冇嘅塑膠袋, 就因為印上幾個拉丁字母, 就係咁一夜之間火了,原本品牌會在顧客購買品牌指定包袋時附贈,可現在據說不只一袋難求,價格也被炒到了560美元(都是為什麽?)


行其位, 素其位, 一個小小OL,挽一个這包包, 他人心中其實是"另"有想法, 何必呢!
不過時代如此, 老安真係"落後"好多, 理應淘汰!


老安嘅想法, 其實去用呢的品牌包包, 理應向品牌商索取"廣告費", 理由係我拎住你牌子周街走, 同你拉客噃, 係唔係咁講!

當年未海漂時, 老安牙擦咁講, 每月收入不菲, 但係從不會買呢的品牌俾太座, 佢亦唔會睇得上呢的"無謂"嘢, 佢只會要老安買………石頭同磚頭!