2019年6月28日星期五

今日香港情


剛看到的一則笑話:笑一笑,世界真美妙!

老豆:呀仔,我想問下你對罷課同佔領街道嘅睇法。

仔:梗係支持啦!

老豆:你地點解唔佔維園呀,香港公園呀,海濱長廊呀呢D唔影響民生嘅地方?

仔:因為香港好多人都係針唔拮到肉唔知痛,去乜園物園根本就唔會有人理,我地咁做就係要喚醒呢班唔見棺材唔流眼淚嘅人!

老豆:但係我同你呀媽咁辛苦供你讀大學你就罷課,佔據道路影響市民生活同生計又會唔會過份左呢?

仔:老豆,做人唔可以咁自私,我地做緊嘅嘢係為左全香港嘅人做,我個人嘅成敗得失唔緊要,今年畢唔到業咪讀多一年囉!仲有果D話被影響嘅市民都係香港人,今日犧牲少少都嘈生晒係佢地自私!我地有屋企都唔番要瞓街呀!我地冇犧牲咩!老豆你唔好比人洗腦呀,唔支持我地果D人係收左錢架!

老豆:呀仔,你真係大個喇,本來有D野老豆唔知點開口同你講,但你頭先咁大義凜然,老豆覺得你係明白事理嘅,咁我就直言啦!下其學費你自己搞掂喇,仲有下個月開始你自己搵地方住。

仔:點解呀?就係因為你反對我地爭取民主所以你要經濟封鎖我?

老豆:仔,你誤會喇,我從來都冇反對你地爭取民主,至於你地用嘅方法我就唔評論喇。

仔:咁點解你要經濟封鎖我?

老豆:你聽我講完先啦。因為道路比人佔據左影響生意,我老細要裁員,你老豆我係被裁嘅其中一個。我同你呀媽計過條數,為左留筆錢比你細佬妹讀大學,依家住緊間樓租唔起喇,加上你咁大個,都係時候自力更生喇。

仔:好唔公平喎!細佬妹要讀書我就唔洗呀?細佬妹要住我就唔洗呀?

老豆:我有供你讀大學喎,你又話你個人嘅成敗得失唔緊要?

仔:三個都係你仔女,點解要犧牲我呀?

老豆:𨳒那星呀!你唔問呢句我都冇咁火!你有書唔讀,有屋企唔番,走去霸撚住條路影響左我公司,依家我份工被犧牲左我都未撚出聲,你個仆街仔嘈乜撚野呀?要犧牲又係你話嘅,要你犧牲你又呀支呀咗!咁你係咪自私呀?你咪又係針唔撚拮到肉唔撚知痛!

仔:老豆.....我.........

老豆:我,我,我,我乜撚嘢呀?犧牲人地你就唔計,犧牲自己你就唔制!你好快撚D同我死番去番學呀!仆街仔!

純屬虚構、如有雷同、自己諗啦!