2018年7月16日星期一

各懷鬼胎! 狼狽不堪, 中華會否有災難…

 普普相會, 臭味雙投, 狼狽不堪, 習總夠煩, 中華前景, 舉步為艱! 一個唔該, 或有災難!


普京: "喂 !床破, 大家搵的嘢玩下, 你再出力跴多習總幾腳, 我做"假好人",呃多"差那"多幾筆勁嘅, 然後大家分, like 唔likeky 呢?"

床破:"梗係好啦, 其實真係好討厭的黃蟲, 始終你我都係白嘅, 一於玩死"差那",一齊 make the w-h-ite great !,嗱!我燒佢地前門, 你燒"差那"後欄, 然後大家分鬼咗佢!一於係咁!"

床破:"京仔, 問下你, 有冇辦法, 用你的"乜乜"KGB噴劑, 搞掂果班新聞佬同埋反我嘅異元!佢地好鬼煩, 尤其"屍晏晏"!"

普京: "哦, 冇問題, 你叫到, 我做到,放心! 不過,方便嘅話, 整的你企業嘅認股權証俾我, O 唔 OK!"

床破:"努…撲泵!"

普京、床破;一於我地两個攜手, 齊齊好運一齊來!!!滅中振興我俩!!!世界是我的, 也是你的, 一定不會是中國的!哈哈!

塲內音樂響起……齊歡唱, 同慶賀………。

癲對奸, 各懷鬼胎, 中華小心了!