2018年1月12日星期五

十叟長壽歌




十叟長壽歌  

   昔有行路人,海濱逢十叟。年皆百餘歲,精神加倍有。誠心前拜求,何以得高壽?

     一叟拈日,我勿嗜煙酒。二叟莞爾笑,飯後百步走。
     三叟頷首頻,淡泊甘蔬糗。四叟柱木杖,安步當車久。
     五叟整衣袖,服勞自動手。六叟運陰陽,太極日月走。
     七叟摩巨鼻,空氣通窗牖。八叟撫赤額,沐浴令顏黝。
     九叟撫短鬢,早起亦早休。十叟軒雙眉,坦坦無憂愁。

     善哉十叟辭,妙訣一一剖,若能遵以行,定能益人壽。

老安按:
要長壽最緊要係: 唔好睇同聽新聞, 尤其是香港新聞, 唔係激死就係氣死, 又唔好上網睇新聞, 唔係嚇死就係擔心死!
所以, 長壽最重要係唔好睇同聽新聞! 重申,千祈唔好睇同聽香港新聞!


 

埃年近晚, 又係做人要反省嘅時候, 好多人成世都抱怨懷才不遇,成日都攞李太白果句嚟安慰自己, 天生我才必有用, 其實只講唔做只係臭屎蟲,自己真係有冇才都唔知, 又唔肯去面對現實,去充實自己, 得過怨字, 老安活咗七十有多, 總結一生, 無才又無學, 今時今日仲可以苟存性命於"亂世", 真係好似我至友對我講,"你好彩咋", 此四字深刻我心, 一年將盡, 於此向上面果個講一聲"感恩"!

預祝各位朋友,嚟緊嘅狗年, 大家活得更精彩!

凡事要有自知之明, 放下放開的心態, 都係長壽要訣之一!