2019年5月28日星期二

惡人邪魔俱樂部


食咗幾十年米, 仲係無辧法理解世情, 睇來睇去, 老美金毛所作所為並唔係針對PRC同CCP, 而係心底蔑視、歧視、鄙視中華人, 及其他非白色種族, 尤其對中華人, 床破及其同路人是要澈底消滅中華的一切, 要中華人及地回復半殖民, 甚至殖民地, 半奴隸的大清末年環境,明明白白的事實, 竟然有不少黃皮黑髮因其各種原因, 就是要替他搖旗吶喊, 又電台、又網台、又文字大幫物幫這金毛的忙, 這些人的心是怎麼想的!

是不是中國經濟崩潰, 中國人再無生機, 佢地先至開心, 又這些是否可以推倒CCP一切的辦法! 是否要人民玉碎, 不作瓦全才是消他們自己的"恨"!!!
真難明!




Add caption


抗日战爭時期的難民,家破人亡, 顛沛流離, 路在何方,今時今是否要中華人再次如此呢?這些為反CCP的人, 他們不理三七二十一,不管現實而連對中華大地的人民都要反, 都要壓, 仲要幫一心要對中華惡毒作為的美日等搖旗吶喊燒柴放火!


有冇諗過, 如果河之北出現如圖中情況, 香港能避免受牵連, 已移民的在僑居國的地位,環境會好嗎?現實任何國家對華人是否完全接納,是否完全無歧視, 大家心知肚明, 為何現時還是容忍客氣, 唔好話俾我聽係民主!


事實是兔共的實力同市塲,你可以唔承認,但事實如此!