2014年11月12日星期三

風水佬呃你十年八年,而家呃唔到你一個月,佔金旺銅收塲日近,肥佬苦肉計離塲,有兒女在佔金旺銅的快勸他她們早走早著,,,,,

前日講過,老米已得到他所得的,佔中收盤,禽日就發生肥佬被淋物體,壯烈完成任務,體面及英雄式退塲,跟住禽日奧黑馬再講佢話冇支持或煽動佔中喎,原來習總又跪低,答應老米,會放解放軍資料俾米國防部,咁!!!仲想點喎!

香江地產佬又有滬港通著數,振英哥大建公屋及打壓地產無形收皮,哦,你班儍靚,仲唔走,等拉咩!

嗱!留意下果的田家大少,教授們,泛民及人民等亞頭,如果佢地一陣又話去渡假,一陣又話去考察,一陣又話上京,咁,大家心中有數,佢地已被通知,亞Sir做嘢啦!

唉,都叫的雙鶴去圖書館惡補下中國及世界近代史,同埋政治理論書籍,又去互聯網睇下西方國家的憲制,同比較下亞非拉的所謂一人票選舉係點!

用腦用心用眼用手用電腦睇清楚你地家陣做緊嘅同埋果幾位教授所講嘅,自己再抉擇自己的路吧!

風水佬會呃你,但係圖書館唔會呃你,,,清塲快到了,你自己諗下點做!

死有重於泰山, 有輕於鴻毛,改一改,公民抗命(為正義)被拉留案底有重於泰山,可是為偽公民抗命(違法~~~被地產佬,偽民主派,外國勢力)而被拉毀毀了自己前途則重衰過鴻毛!

不過,講都無用,人微言輕,點比得上郁文,嘈杰,高登等等,,,,

又不過,鄧的後生唔抵,,,,,,,

再一次溫馨提示,如果的民乜大佬突然消失,雙鶴又唔知點解上咗京,咁!走啦!