2017年3月14日星期二

娥姐好嘢, 一招金蟬脫殼!

嗱! 鄉親父老兄弟姐妹,細佬哥大人, 阿姐唔會"憩"嘅, 總之你地一齊係"費事卜"一齊俾過"晏泥黑"我,咁, 阿姐馬上謝幕收檔!!!

不如老鬼係度提議下, 你敢怕死,咁冇担擋, 咁唔想做, 不如家陣一齊係"費事卜"唔"泥黑"妳, 咁,你番屋企透下啦!

老鬼真係好失望, 香江真係冇""咯! 果兩個,更加冇眼睇!!!
邊個係鯉魚門口嘅風水口"整"個墳地出嚟,破晒香港風水? 要搵佢出嚟吐佢口水!!!



不過, 冷靜下嚟,諗真的, 娥姐真係好好嘢! 好聰明, 好叻女!

你係佢,你都唔會撈啦,家陣退休,取一大筆,每月長糧八萬幾
(八千英磅,七萬幾人仔)係牛津或上海,帝後生活,嫌悶去大學教下散飡,幾疏乎,不過阿爺話冇人,將佢係北京既老公同仔做人質,被迫上陣,佢而家出一招叫做講錯嘢,嗱,雜總驚未?建制及地產佬驚未,不如選精仔曾咯,佢低低地嘅,易控制,咁!娥姐被甩難,好嘢!娥姐!

 一於支持"憩佬曾", 大家可以過癮! 講讀越來越近!