2016年1月13日星期三

乜話,叫十字車要俾錢,? 你講嘢呀? 黐綫!




禽日, 呢邊電視台無啦啦攞件國民心痛嘅嘢出嚟嘈,係乜呢?

家鄉父老兄弟姐妹叔叔伯伯嬸嬸,你妳地幾咁幸福,叫十字車好似自己私家車咁,鍾意點叫就叫,冇事都要叫,睇下楓葉這民主自由典範國家,叫十字車嘅費用,有的省收費嚇死人, 係唔係香港人太幸福呢!注意,醫療保險係唔包叫十字車架!國民係要真金白銀俾車錢架!

Ambulance costs in Canada加拿大叫十字車費用
How much an ambulance costs:
1,British Columbia $50 if treated on scene; $80 if transported to hospital老鬼好彩,係卑詩省,叫過好多次咯,都係八十文,本省最低工資時薪十文兩毛半,即係一日人工,怕未。

不過,老鬼經驗, 八十文車錢都係好鬼抵架, 年前,老鬼係屋企突然心絞痛兼暈, 個仔馬上打九一一,同電台講,老鬼心臟病發,果陣時係晚上十一點幾, 冇幾耐, 十字車到, 消防車到,幾名急救員,幾名消防員衝上房,睇下我死未, 跟住,再Call 多一架配有救心設備十字車, 再多幾個急救員,成屋都係消防同救護員,攪咗一輪,先抬上車去醫院, 嘩,八十文,乜都抵咯!又之不過,都係香港抵的,斗零都唔使!又又之不過, 香港快好多, 未移民前,試過飲酒飲到休克,老友叫九九九,電話一放低,條“黑警”,氣囉氣喘咁拍門,唔夠幾“秒",十字佬已拖齊架生上到嚟! 點都係香港好嘢!!!


2,Alberta $250 if treated on scene; $385 if transported to hospital

3,Saskatchewan Depending on the health region, $245 or $325 + $2.30/km


4,Manitoba Depending on where you are in the province, the cost ranges from $270 + $3/km to $530緬省最貴,吓死人!


5,Ontario $45 if medically necessary, $240 if not medically necessary


6,Quebec $125 + $1.75/km


7,New Brunswick In New Brunswick those without private insurance don't pay ambulance fees.
UPDATE: In April, 2015, the province reinstated ambulance fees. Now, for those without insurance, the cost for an ambulance is $130


8,Nova Scotia $142.30


9,Newfoundland and Labrador $115


10,Prince Edward Island $150


11,Yukon No out-of-pocket charge to patients


12,Northwest Territories Varies by location


13,Nunavut Varies by location

恰同學少年,風華正茂;書生意氣,揮斥方遒……南生圍憶舊


網友MEI CHEUNG姐姐在她部落中談及南生圍並貼上2015年南生圍的照片,老鬼不禁感慨不已。

南生圍是老鬼一生之中,印象甚深之地,六十年代中直至八十年代,去的次數不少,除了跟圖友人去之外,也是“追求異性"多次(失敗多次之過)的必到地方, 。

南北圍也是當年習西洋畫人士差不多必曾到地方, 美術學校老師多會帶學生到此寫生, 當年著名的畫校,其中之一是高士打道的嶺海藝專, 在此任教的有很多位都是當代非常有名的畫家、藝術家, 老鬼也曾十分短暫的在此上過課。

六十年代,那裡的風景及環境确是美麗可人,可是到了九十年代,因沒有政府及團體怎樣照顧,曾經污染的嚴重,在移民起飛離港前,跟伴侣曾到此臨別秋波一番,被當時的環境嚇了跳, 這二十多年雖然多次回港,但每次都是怱怱,未有機會再到此一遊,下次回港,一定要作崔護重來,看看如今還美麗否?



這巷是到南生圍必經之路, 是香江著名腐竹製造廠所在,不知如今尚在否?
那個時候,人人都手中一煙。
這些行為,如今已被視為不文明了。
圖中人物已經四散西東,有些移民了臺灣,有去了澳大利亞,有去了楓葉,大都失去聯絡。

臨江仙

宋. 陳與義

夜登小閣,憶洛中舊遊


憶昔午橋橋上飲,坐中多是豪英。長溝流月去無聲。
杏花疏影裏,吹笛到天明。二十餘年如一夢,此身雖在堪驚。閒登小閣看新晴。
古今多少事,漁唱起三更。


另一闋當代詞

沁園春·長沙

獨立寒秋,湘江北去,橘子洲頭。看萬山紅遍,層林盡染;漫江碧透,百舸爭流。鷹擊長空,魚翔淺底,萬類霜天競自由。悵寥廓,問蒼茫大地,誰主沉浮?
  攜來百侶曾遊,憶往昔崢嶸歲月稠。恰同學少年,風華正茂;書生意氣,揮斥方遒。指點江山,激揚文字,糞土當年萬戶侯。曾記否,到中流擊水,浪遏飛舟!

網上圖片

網上圖片

網上圖片