2018年3月31日星期六

引頸就戮, 無奈, 無言!

大溫人民又要準備要俾人加稅咯!!!班敗家仔又有嘢要敗啦!

公車局又有搞作。

首先介紹卑詩省大溫交通公車局”運聯" TransLink,,省華人稱之為”混亂”, 經費來自大溫納稅人?無王管的公共事業大賊及敗家仔!加價要加就加, 仲有, 一唔夠錢亂花, 馬上在地稅, 汽油稅加到佢地話夠, 服務九流過十九流, 整個機構唔民又唔官, 四不象, 冇人及機關可以監管, 但係錢就來自人民, 絕對係畸形兒, 每年此機構之購買員工咖啡用品, 可以近百萬加紙, 冇佢收! 機構是註冊民營, 但係股東係英皇企業, 資金來自稅收, 上面無任何機構可以有權監管, 奇之又奇, 董事全是官方委派, 全是政黨顧問或落選黨員,黨棍, 或不同利益人士, 如工會佬, 如社工, 訟棍等等, 什少有公共運輸專才,

公車局經過近十年的計劃、討論、試駕, 這個那個這星期公佈已”决定(見到車才可相信)”在2019年引入32輛大英帝國阿歷山大.丹尼斯Enviro 500 R1009型雙層客車(巴士)加入服務。

此型號雙層客車(巴士)可容納80至86名乘客,其總載客量比舊的公路客車增加了83%,增加了接近一倍。

除了額外的座位外,客車(巴士)上層甲板可看到的全景景觀,攀登上層甲皮的樓梯有燈光充足及安全扶手,下層置一螢幕可以讓乘客看到上層有沒有空位。上下巴士有低臺階、平地板和坡道供登機。

這輛客車(巴士)的售價約為每輛100萬美元(650萬港元),TransLink”運聯"(省華人稱之為”混亂”)承認這車型比一輛典型的柴油巴士要貴得多。香港只需港元不超過五百五十萬已經可以購置這型號的油電混能版, 其中水深以楓葉”老”公民來說, 見怪不怪!

在落實計劃及客車到達後, 雙層客車會行走南素里, 白石,蘭利和茨瓦森渡輪碼頭至溫市來回。

Image may contain: outdoor
卑詩省大溫運聯早在2004年啟動引進雙層巴士服務研究, 2008年大英丹尼士車廠已經無償運送數部巴士俾大溫公車局試用, 不過總沒有辦法見到他們在市民眼中出現!
十多年後, 到今天才說有可能明年行走! Oh! Canada!

Image may contain: sky and outdoor
此型號巴士實際係香港運行多年, 而車箱設計,座位比大溫想引入的"豪華"的多, 起碼"絲絨"座位, 型號亦更新多次, 奇怪的是, 香港的購置成本五百萬左右港元, 如要油電混能,只需五百五十萬港元而已!

大溫運聯所公報的購車成本為600萬美元, 又係果句, Oh! Canada! (加拿大冇ICAC)公車局的賬目已經混亂好多年, 係大溫有留意時事的都知道!不過好多港移民"息魔麻舞釣遊食買"人士,都是與世無爭, 一味話炆煮, 鴕鳥者還係話楓葉係天堂!

Image may contain: one or more people, people sitting and indoor
車身比香港的低矮, 原因係配合"馬斯"菲沙河過海隧道高度。

Image may contain: bus, sky and outdoor
單車佬大夠晒, 巴士頭係單車架!

又係奇怪, 大英帝國倫敦市基本已全部改用紅旗車廠BYD電動雙層巴士, 丹尼士已經失去本土市塲, 可是出口還是咁勁,包括最主要客戶, 糠稈!
港人一見係紅旗出品,誓死不用, 就算試用期中, 一定問題古靈精怪, 唔壞都要整到佢壞!其實用嘢講實際, 唔使乜都要"正字正涸"掛!