2016年4月6日星期三

係回覆Uncle Rick嘅文字,又係被消失,移至此處,看看香港係唔係真係白色恐怖… ?黄絲帶控制晒言論, 香港變了一言堂?

係回覆Uncle Rick嘅文字,又係被消失,移至此處,看看香港係唔係真係白色恐怖… ?黄絲帶控制晒言論, 香港變了一言堂?

"康趕"---非常多的名咀口中的"香港"如今亂在什麼地方?

一班根本不是知識份子的"知識份子"手上,他她們只是高學歷,只是某些專業,只是投機半商半咀人士,只是在任是廢物,退任竟成異物,隨口噏,其中最契大係果位平乜縮,此人咀臉之丑,自小以焉,(反共反正苦無能乜反物,天經地義,但係這契大,為官幾十年,就係製造正苦無能最大責任之人,他幾十年做過乜嘢,為虎作倀,鳩縮叻仔,鵪鶉反民主,如今郤日日大言不慚,比民主亞婆更作惡,"康趕"傳媒,口口聲聲新聞自由,新聞中立,可是捕風捉影,杯弓蛇影,無風起浪,未審先判,完全背離新聞道德,果位乜乜天爺是罪魁禍首,普通人,一生有幾多個會讀下文史哲,思维已經是狹隘,還要夜郎自大,睇住生果報,傷台講台嚟做人,死唔死!

仲有李乜飛,田乜七,又係唔忿寂寞,過氣電池,怕人遺忘,最好手段,混水摸魚!

仲有個劉夫子,日日講古,講到好似佢匿起土共床下底,無果樣創造果樣,李不宜,陶乜乜,以上三人,自小土共,亦是土共栽培,是人是鬼?

"康趕"地位特殊,意識形態宜於自我修養,爭商建工,創新科技,數碼中藥發展,力求法治,追新加坡趕上海,建立真正獅子山精神,俾河之北之人做榜樣,咁先至係本土,(八九十年代,香港話,香港歌曲,遍大江南北,使乜阿支阿左?)今時今日,搞三搞四,就係唔搞本土,破敵一百,自耗百萬,仲話要搞"講讀"無厘頭,好咯,鹽田,前海,馬上上馬,你不作為,我就順勢,上海,虎視眈眈金融地位,阿爺只h須做"衰仔"劃浦東做公共租界,"康趕"馬上死人。阿爺紅正建立後,為咗保持地位權勢,好多時"喪權辱乜"都做過,向東洋say thank you 都得,何况只是紙上文章…?况且商人重利,有銀揾,理得你金融中心係邊,所以,唔好"康趕"人作大,話紅正冇咗"康趕"唔得,邊界國土都可以唔要,何况這個面子工程?

"康趕"人點樣保持及維護本土,簡單過唔簡單,機場三跑道,唔夠,起多一條,新界西北遍建公屋居屋私屋,有三星就上樓, 馬上民怨消失五六成。

環保綠化,睇下大六,人地上海,有少許地就種樹, 睇下楓葉,天台都可以綠化, 公屋居屋私樓點解唔可以係環保同綠化? 係你用唔用個腦去做!睇下 "康趕"的公園,石屎多過乜,種嘅樹又古露精怪,不過,好在青山屯門海邊算有的良心,遍植大小葉榕!

呢班環保騎呢怪,錢從何來,做乜都係搞死 "康趕", 永利街,竟然話要保育,荒謬,荷里活差人宿舍, 尖沙咀水警總部, 咁攪法叫做"保育", 我吊!!!中環街市,灣仔街市, 你睇下的舊相, 咁又記"保育", 我弗!的泥好香,老鬼馬上血壓高, 呢班美聞煮基金嘅打工妹,打工仔,真係好想見一個,XXX一個,根本靠害"康趕"

發展數碼,建立中藥港,回復法治,搗亂鳩嗚,一出即坐監,三文兩語要實行,升中回復會考,叻者可入名校,公平之極, 那個時候, 窮家子弟尚有出頭, 如今,取消會考,一條龍, 起跑線無人無銀, 一世窮困, 係邊個做成…?司徒無間道是也, 害港人至大功績!無心向學要如星加坡,一技之長來建港。

法治是新聞佬作假,吹水佬煽惑, 垃圾會掟嘢, 馬上拉人,咁,不出二十年,"康趕"變番做香港,唔使理佢乜鬼嘢一國兩制,本土己實如金剛,香港人就係香港人,河之北唔止俾香港人吹漲,仲要學講香港話!(等於八九十年代,趨炎附勢係人之常情,"康趕"工商科法皆正之時,皇松馬上叩頭,你睇下譚校長係大陸地位?最惡果個歌壇大佬見到佢要認佢契弟, 譚校長使唔使要上街,又鳩嗚呀,佢用佢本土仔的獅子山精神,係今時今日,大六仔咁憎"康趕"人嘅環境, 還是被大六人尊重到老鬼眼紅, 嗱,呢的就係真正嘅"本土",學嘢啦,黄乜瘋!)

可惜,今日的本地垃圾,反其道而行,仲要揾老八路果套去對付老八路,仲要屎屎忽忽,又話TEN year 點慘點慘,搬石頭打自己下半身?咁嘅電影,竟然話最佳?"康趕"呢班KT自取滅亡仲要揾陪葬(反土八路唔係咁反,使乜劃公仔劃到出腸,你地去睇下大六人點反正苦,建國大業幾部電影,你地去認真睇下, 反紅正權反得幾入心入肺,駡紅正苦駡得幾暢快!咁至係反紅呀嗎,,"康趕"人幾鬼蠢同低智!

乜嘢叫本土?獅子山精神,肯捱,肯學,肯外闖,肯接受任何事物,乜都肯去學,包括乜鬼嘢語文。

簡體字,點解唔學…? 知識工具之嗎,我識但係唔寫,只係要吸收佢嘅工科知智等訊息,唔九睇佢地嘅洗腦文字,有乜問題? 尤其佢地科枝越來越多,點解要自己為咗唔知乜邏輯,自絶一切?

仲有,簡體字唔係老毛發明噃,一向都有,大中華民國政府,北伐統一後,曾經要立法推行,日本佬打到來,萬事立立亂,先至放埋一邊!

向外闖,井水犯河水, 又係好計, 點解唔用, 不過唔係屎屎忽忽去支持劉大波果班東抄西集,收老外錢想上位果的維乜維物人士,而係上去打拚,示範香港人做嘢嘅效率同現代思維,俾河水睇下井水點叻。

嘅然咁九憎佢地,咁,揾佢地錢乜仇都報,係唔係,仲要吊埋佢地的靚女,生番的優質香港仔,又係報復方法,點解唔咁思維? 咁係唔係更本土? 如今俾果的落咗嚟香港冇幾耐嘅梁乜奇,"講大"女俠班大六仔女去話搞本土, 係唔係好鬼騎尼同荒謬。

五十年不變,係我去變佢,我做好獅子山,我做好乜嘢叫守法,我做好奶粉, 點解唔得,係大埔工業村起幾間奶粉廠,引新西蘭牛奶入,出奶粉,點解唔得?做疫苖,做漢藥廠,佢地唔信內地,但係仲係信香港呀嗎,可以為本土年青人製造多少就業同發展…? 上街掟嘢,揾到錢嗎?

好多好多,都係擴大一國兩制,發展本土方法, 今日班搞鬼搞馬的, 又話西北農地泥土香,又話起機場會趕走五十条白海豚果班人,好鬼懷疑佢地係人抑或係鬼!(家陣,種菜種瓜係唔使用泥架,老鬼僑居地已經改為工業式耕種,唔好咁低B啦)

希望
"康趕"仲有自由,俾唔同聲音發下噏風, 唔好一個唔聲唔聲,又刪咗佢!老鬼篇嘢係支持"本土",你地睇清睇楚!

再者,果的搞Hongkong Reading嘅教授同靚仔靚女,如果唔係靠害,就唔知點講!

大六紅正,唔使話斷水斷糧咁白痴同野蠻, 只需要一招,你"康趕"一夜之間,馬上變成自動一國一制!!!

乜嘢咁絕?

一字咁簡單,開放口岸,所有"康趕"人係大六生嘅仔女,好似梁乜琦果種人, 可以不須申請及審批,只要隨口認某一"康趕"人係佢地嘅父或者母,即刻放行!

一夜之間, 一國一制,仲係好文明,好人道,好合何喜華等人歡心,及歡迎!!!

英美日等冇聲可出!!!

"康趕"果的反大六反紅人士,偽本土, 生果報,公信力(冇),人言報老總,成世都係講大講師嘅張乜明,今晚墊高枕頭諗下老鬼講嘅有冇道理!

咁,"康趕"點可以毒辣? 請再從頭睇下老鬼講咗乜!

八九十年代, "康趕"唔止係"毒辣", 而且係泛濫河水,染汙河水, 就係咁簡單,發奮圖强,做實事,守實法,井水走去河水揾佢地笨!就係咁簡單!