2018年7月8日星期日

神仙般退休生活?

有老同學兼巴打傳給老安一帖神仙般退休生活帖子, 忽然, 悲天憫世, 那些沒有優越條件的又如何?

這個世界, 總有對比, 其實整個宇宙, 都係有"相對", 無絕對!

俗話說, 人比人, 比死人, 每個人的命完全不同, 無謂比, 亦無需要去比, 不過, "仁", 每人都好似應該有, 有可能, 環境好的關心一下環境唔好嘅。

老, 要面對, 無畏無懼, 至於經濟, 各有前因, 多有多使, 少有少用, 睇開, 認命, 放下,自在!

如今世界, 要求下一代這個那個,不切實際, 下一代的難比我等一代難的多, 要體諒, 要祝福, 咁, 如意吉祥! 活的輕鬆!

 人比人, 比死人, 你有你快活, 我亦有我悠然, 千萬別比較, 不坐郵船, 不用暈浪, 不食自助餐, 少的三高, 沒有"朋友", 少了爭拗, 兒女少見, 遙遠祝福, 反而少了意見, 美食及美女, 睇下又幾有趣, 又係果句, 放下、自在、尋趣!




 前半生, 錯過了輕風雲淡, 放過了鳥語花香, 就讓我靜靜的, 追回我所失去的!

 俺不是孤單, 只是悠然, 已經營營役役大半生, 樂的靜靜息息!

 我思故我在, 我想想我一生, 有多少對不起他人? 丟失了多少愛我的、我愛的人……。

 季氏:
孔子曰:「君子有三戒:少之時,血氣未定,戒之在色;及其壯也,血氣方剛,戒之在鬭;及其老也,血氣既衰,戒之在得。」

老安曰:睇下都唔得? 唔係係嗎?