2016年3月17日星期四

破四舊, 立四新, 先至可以以時並進, 處變不驚。

父母不親, 銀紙最親!
父母不養, 寵物要養!
父母不敬, 老細要敬!


時代不同, 應該係
天天向上做人精,
日日進步揾人丁,
分分向著錢財看,
秒秒反面睇行情。

 
咁先至係以時並進, 處變不驚!

這圖是反動的,是儒家害人的東西, 今時今日不應再受儒家的塗毒了。            



老安按: 老鬼所以冇發達,就係成日講一套, 又做一套, 心狠手"滑", 同埋父母遺下的中華劣文化同埋小農心態基因太深, 以上的都做唔出, 而且母早逝,更是憶母,思母,父不幸意外身故,雖生前每多對抗,可是如今日夜懷念。

不過自從"黨內最大的走資派祖師"鄧矮子重出江湖後,整個神州大地與及海外、港澳地區都已經被"讓部分人富起來"的咒語弄成"全"(大部分)炎黄子孫都走入開章明義那些話語了!

破四舊~~~~就係破棄,"禮、義、廉、恥。、

立四新~~~~就係"銀紙要新, 老婆要新, 車要新, 屋要新!!!"



毛太祖死不瞑目, 而且日日無安寧, 一早被人的起嚟獻世, 晚晚被人放入地底泥~~~~報應也!
就係佢, 弄至中華人少少的四維八德, 輸乾輸淨!仲要留低個千古罪人矮仔, 害至"zonggaoren"鷄毛鴨血,到處乞人憎。