2017年10月14日星期六

鯉魚門遊記…完!

鯉魚門, 屬於香港舊八景之一。

舊八景為:旗山星火、仙橋霧鎖、赤柱朝曦、鴨洲帆影、宋臺懷古、扶林曲徑、浪灣水軟、鯉魚夜月。

這次回港, 口腹不少, 繼老表流浮山設宴外, 大兒大學同學亦於老安返加前夕, 招呼往香港海鮮美食三地之鯉魚門, 嚐在海漂地沒法吃到的海上鮮, 雖然天氣居高不下, 但細姪美意有如甘泉, 心中舒服不過。

是日, 早到於約定時候, 於是"舊地"重遊, 跟老伴三家村漫步, 頂著烈日當空, 忍著超高溫度, 沿村走至天后廟, 途中觀看香江美景, 心中千般味兒。

港府於三家村都有建設, 雖然不多, 還是有的。 途中看看鯉魚門對岸, 往昔筲箕灣、小西灣, 已經是高樓處處, 西望維港, 老安最不喜之"頂心杉"看起來又不是那麼"骨突", 不過, 維港兩岸的輪廓已經不是昔日風光了。

老鬼頑固, 還是喜歡六七十年代的維港。




避風塘內的骯髒, 又是五十年不變, 有人在此垂釣, 老實講, 老鬼不敢吃。但是在相片, 是一番詩意。










鯉魚望月塑像, 夠俗麗, 真的不錯, 如果, 又是如果, 政府及當地人能"的起心肝"把環境弄好一些, 肯定對旅遊有更佳發展。


屏風樓充斥全港九新界,怪不得酷熱如火爐。


鯉魚眼睨向老鬼, 恍惚怪責, 死老坑, 係又彈, 唔係又彈, 去咗做三等公民, 返嚟思思忽忽!


老伴尋找舊時友人, 可惜是日, 不是夜, 海鮮檔沒有全開, 當然找不到。


 又是果句, 本來香江輪廓甚美, 有山有水, 有港有灣, 為什麼人們就是"求夠奇", 不把環境建設好, 把地方搞的整整齊齊, 乾乾淨淨, 總是左搭右搭, 還是四五年解放初期, 走難逃暴華民見步行歩就咁有得住便算樣子?
鄉親父老呀!2017年了,香江有的是錢,整好的啦!


正值價日, 外佣們"擁到(未算擁)", 以最低價錢,享受最好美景。
在新聞中, 在日常生活中, 在某些傳播媒體中, 不斷有"負面", 或"半負面"報導、評論、品足外佣,其中多帶有"歧視"、"半歧視", "醜化"、"半醜化", 老鬼對這些媒體或個人的做法, 一向反感, 何解…?答案是,中港臺不也是不少人流落異鄉, 他人亦是如此對你, 你又如何?






宮廟猶在, 景色全非, 紅毛石屎, 插滿各地, 昔日情懷, 己經遠飛


細姪招呼在此, 該店裝潢, 應為全區之最, 只可惜老鬼衣衫濫褸, 老伴亦是"客家農婦"樣子, 一入口, 所遇紅光滿面,眼高於頂的老喼, 呵呵, (下刪千字), 幸好不久,細姪駕到, 大兒亦至, 先至略為歡容……。
該頓午飯, 所費不菲, 真係要多謝, 感謝細姪!


維港真係靚架!


山水之間,  香江嫵媚"依然"。


食飽茶醉, 步出村口, 再來一幀"雞籠",滿足一下好耐冇掂過嘅照相機。


                       搖、搖、搖, 搖向那方……? 香江命運如何…? 搖、搖、 搖…


少年時喜魯迅, 青年時總覺魯迅其實扮嘢, 中年時更認為他過火矯情,
不過, 看到一堆又一堆這些"東西"時, 又同意他一些對中華人的說法及批評痛駡!
一個四周山水的好地方, "你們"住在那裡, 為什麼不珍惜一下你自己周遭環境,
係都以"食係果度,疴係果度, 要整臭果度"才開心滿意!!!
差不多算了? 我屋企裡面乾淨算了? 我唔丟,人地都丟啦, 我冇咁笨, 人丟我唔丟…?
"乜嘢呀! 老鬼鬧乜嘢, 你又唔係度住, 你做咗"鬼",返嚟鬧人,巴夠閉, 思夠忽, 我刁! 呢的都係政府嘅事, 政府嘅錯呀嗎!我有納稅架, 的垃圾點解政府唔理呀!最衰係六八九同嘟咀娥, 點解佢地唔理, 仲有…最衰係仲慘檔啦xxxyyyzzz@@@......."



老安走頭, 走遲的頭破血流……。

鯉魚門遊記…完!