2018年7月20日星期五

EO某, 我同情你, 我替你不值, 致以誠摯的慰問, 替你祈禱!

老實講, 老安真係好同情某君, 佢一世英明、一世"清廉",(佢真係無膽人大貪), 就算攞幾枝雞爪原子筆, 幾卷雞爪牌厠子, 係當年, 邊算貪! 差不多係事頭婆手下做過嘢嘅, 都或或少袋過唔少。



就算要退休都唔敢置業, 怕俾人嘈,怕瓜田梨下,走去租算數,仲要唔敢係香港租, 咁都死!

最攞佢命嘅, 仲要死係條針嘅佈置, 同死係條針手上, 真係鄧佢唔抵!

呢過故事,教訓我地, 要帶眼識人, 千祈唔好搵的乜針,物針, 針, 梗係會拮人啦!

仲有, 唔好乜人都話朋友, 要帶眼識人, 最好唔好搵的揸筆同埋開咪嘅, 呢的人避之則吉!

仲有, 貪, 要早, 仲要夠深!夠狠!

仲有, 香港唔再適宜逗留, 唔好留戀, 一話退休, 點解唔馬上走頭?

走去大英York 郡渡過餘生, 幾咁soft, 好過Stanley!

EO 某, 好耐以前, 老安做嘅部門, 新來一個四眼EO仔,我成日話應該係某君。


在此謹送上無限的同情, 同埋致以最誠懇的慰問!

第日出咗嚟, 馬上去你的兄弟居住地,唔好再係若干年前某機管阿頭講過嘅…香港人, 我唔值得為佢地服務…這句痛楚、痛苦的句子!

最後, 仲有, 係楓葉, 個個政客、政府高官, 總理都係同有錢佬互動, 有乜問題, 唔同有錢佬交情, 咁, 邊有工商業進展同發展, 唔說有錢佬投資, 咁,窮人邊有福利…

唔明, EO, 你一早應該跟兩個細佬, 移民楓葉做總理!