2015年11月1日星期日

三四等公民在Dover 遭遇, 白頭宮女話當年, 答 Liu Sir 當年又係Dover 嘅遭遇。

回應 Liu Sir 當年遭遇…
"我因為不是香港出生, 拿的是CI. 所以賓居里安[安檢]的時候特別嚴, 反而甚麼都不懂的被分開檢查的老父安然過關.
1984年做交換學生時去了英國2個月, 在過DOVER海關的時候 , 隨身行李翻倒轉,連褲袋都要反出來 , 足足俾人家玩左大半個鐘......."

老鬼又講下我遭遇。

講起Dover, 一肚火, 想當年,周末有假期,響往法國,買了自由行套票去法國,英文當然水皮,法文更是佢識我,我唔識佢,幸好同船有馬華,(全世界最好的華人係馬華及星加坡華人,都是樂於助人,這是我江湖行體驗,最K乜T乜係知識份子港人,(新界人除外,尤其新界客家,一定幫忙),我的經驗係令我一竹篙打一船人。)幾位馬華帶我及教我點買車票,點去我客棧,熱情細心, 係巴黎玩咗周五周末周日,再乘渡輪返英,敝家火, 係Dover,海闗揸住我本"不替薯””爬薯卜”左睇右睇,前問後問,問我去英國做乜,我一唔覺意話咗係Training,大鑊!條英國海關馬上找另關員過嚟,阿支阿左, 問我有冇工作簽証,又問呢問爐, 當時年少氣盛,本想發作……。

人在江湖, 又有家有室, 尤其想起家中幼兒, 飯碗要緊, 骨幾聲, 忍、忍、忍! 又曾經在港英政府多年, 熟知公務員性格, 大都是多一事不如少一事, 主要係要攞 Face 同埋攞威, 要真係做嘢, 填 Form 幾 Form 幾, 係人都怕麻煩, 一於發揚香港仔性格, 扮死狗, 扮可憐, 扮天真, Sir 前 Sir 後, 解釋所謂 Training 只是廠家介紹產品而已, 而本人係口水佬, 銷士, 主要推銷大英帝國產品, 越睇越驚入唔番境, 情况惡劣, 於是最後一招, 攞出名片, 上面有總公司招牌, 地址, 那個時候, 當時打工的英國公司, 係大英帝國係數一數二大企業, 主要係生產令人生癌產品, 另外是世界最大製造紙張公司 (如今幾十年後, 已經煙消雲散, 冇咗咯!)

兩個闗員, 被我李鴻章式與及李乜銘式的漢奸走狗態度, 奴才態度,賤民態度, 已經輕飄飄, 開心不已, 再加上一看名片, 哦, 原來此人乃大英走狗一名, 於是態度漸漸改變, 輕駡一聲, 下次要講清楚一些, 唔好嘥你我時間, 吸章放行……哈哈, 又一趣事, 上次在倫敦入境, 填入境紙國籍, 我填 British, 俾海闗"差"咗, 呢次我填"差哩殊", 果個海關又"差咗", 改寫為 "British Subject", 唔係"British", 而係多咗個"濕直(Subject)", 香港人原來在大英人心中, 目中, 只是三四等公民而已, 老鬼真係好唔明白, 家陣香江咁鬼多人成日舞住枝米字旗, 佢地心態係唔係賤過老鬼呢?

講講下, 講番的好嘢, Dover 真係風景雄偉, 想起大不列顛二次大戰舉國同心對抗納粹德國侵略果種精神, 如果中華民族抗日戰爭時舉國能有大英的團結堅毅, 相信東洋鬼子不太容易幾年之間, 差不多全個吞噬中國大地。

 70年代橫渡英法海峽的渡輪。

當年老鬼"好像"就是乘這些渡輪了。

 同船相識的馬華朋友及其未婚妻,記得他是姓葉的,客家人。





 在法國著名景點,梵爾賽宮殿。

 在英國學嘢時,同事所攝。