2017年12月6日星期三

小城故事多, 北風伴泠河, 街空人靜寂, 只聽鬼唱歌!


小城故事多, 歲月已蹉跎, 澟洌寒風下, 烏雅還唱歌!

拍照時,是下午未到五時,如此街情, 生意如何, 不用問了嗎!
拍於所居市的居所不到十五分鐘。
 一年只能做十個月左右生意, 冬季只是得個"捱"字, 不過人地咁就過咗一百五十年咯。

                         Fish and Chip、Greek cuisine、 日本壽司是主要食肆, 中菜? 啍啍……

                         啊呵, 聖誕節悄悄的靜默默的"到"了! 郵局旁邊小花園的裝飾。

 漁業, 真真正正的夕陽行業,  野生魚群年復一年下跌, 鮭魚(三文魚) 已經差不多絕種了, 供應已經以養殖為主, 廿多年前, 五元一大袋鮮沙甸已經沒有很多年了, 游水比目魚又沒見了, 漁船泊岸多過出海。


 如今, 在碼頭賣魚的越來越少, 東方某地發達了,高價收購, 本地人竟然陷入無魚食之地!

海上有仙山, 遠夢已難還, 隨心轉淡泊, 美景尚人間。
所住地方不遠處,有一仙山,其實係睡火山,隨時會瞓醒爆發,好睇唔好食例子, 廿幾年來, 小噴過一次, 嚇親。

噢! 加拿大, 你係邊呀? 匿埋咗! 加拿大國情就是如此嘞!
低調, 政府真低調, 你要找"她", 她就是林中"偷懶", 有難時, 永遠不會見到她他們的!
只是掩掩映映的匿埋, 出外時, 最要緊帶埋"特區護照", 必要是唔認還需認係"强国人"。否則, 啍啍, 這是一世市儈的人的忠告, 聽不聽隨便, 性命重要過"講讀"同"炆煮"。