2018年6月29日星期五

入鄉隨俗乎? 見到大國領導, 竟然學曾曾抄筆記, 笑死!!!

劣幣驅逐良幣(英語:Bad money drives out good),也稱作格雷欣法則或格勒善定律(Gresham's Law)?
入鄉隨俗乎?
好學唔學乎?
唔好鬧EO曾(前特首)見到PRC擦鞋咯!
睇下…大阿美利亞合眾國大將軍, 兵部尚書綽號"瘋狗"的唔知幾時學咗一路聽習總"訓話"一路抄筆記!
睇到老安開心到跳起, 原來大國真係崛起咗咯!哈哈, 哈哈, 我暈, 快叫白車…


北京6月27日,國家主席習近平今天在人民大會堂會見了來訪的美國國防部長馬蒂斯。談話到一半時候, 見大米國兵部尚書取出筆和筆記簿,習總講一句, 佢抄一句, 過癮!

    Yes Sir, I will report to President Trump, yes ,yes ,yes Sir.....

祖宗留下來的國土海洋, 咱們一吋也不會讓! 你可唔可以俾我地軍艦係夏威夷周圍氹氹轉呢?人不犯我, 我不犯人, 人若犯我, 我必犯人!

 
係嘅, 係嘅………。