2017年3月7日星期二

老殘殘記, 香江…香江…"糠稈"!



 老殘在乜書, 只是表達一聲對葉劉的同情,招來不明物體馬上這個那個,  莫名的幻覺,  乜都怪北風,  無端的恐懼,  真係草木皆公!   何必呢, 何必呢!

老殘忽然NGG, 食錯藥, 竟然長篇大論"辯駁",老殘話人儍, 原來佢最儍,而且關佢乜事?
如今無計斬妖龍, 全城人皆在夢中, 辛勤耕種無人做, 糊塗一切怨北風!

糠稈二字值千金, 乜斑搞屎臭崩崩, 逐污人群多如鰂, 網台治港萬亂生!

爐峰往昔人爭勝, 東南西北皆有情, 如今黃藍鬦撕裂, 民生經濟咪鬼傾!

老殘海漂廿數載, 追尋桃源何所在, 空手而回望返鄉, 誰料只見港成災!

老殘: 葉太, 您沒有輸, 是香港人輸而已, 前機管局主席當年説過一句金句,不值得為香港人服務, 這句話很重, 亦表示他如何傷心, 心死!

您是沒有可能在現在的環境可以施展您的抱負,因為牛鬼蛇神充斥,尤其傳媒,"所有"傳媒包括報紙,電台,電視台,網台,網誌都已經被一種聲音操控!葉太, 用您的學識、經験、資源, 嘗試辦一辦"真正"的民主教育吧!這是您應該走的路!!!祝好!您沒有輸,您是勝出了,在有心而不敢出聲的真正港人群體中,您是贏了!!!

Richard Ricst~~and: 係為北京服務呀!

老殘: 儍仔,為北京服務即係為香港服務,大陸不好,你估邊個首先領嘢中招?看看香港近代史吧,唔係好遠,1962,大陸一仆街,成萬成十萬成百萬難民最易去地方係邊?香港囉, 二三萬"黑警"擋唔擋到呀?難民人海,開大砲都消滅唔晒,仲有,好多仲係你自己親屬親戚!所以,細路,唔好咁simple and naive,求神拜佛都希望河之北唔好大亂,!,唔係支持紅星,更不支持共慘,純粹為"我地"嘅香港諗嘢,開放雙眼,雙耳,親自去睇下人地實際係點,唔好浄係睇高登,自己諗下老野講嘅啦,再申明,不喜共慘,唔係點解走人!

細佬,你淨係改鬼名,冇乜作用,有條件嘅,走過嚟做民主人民,好快申請到咋,呢邊等人用!

老殘:  真唔明你班友,咁鬼憎紅星,點解唔用夠毒方法對付佢地…?家陣香江班本土仔所作所為係搵緊自己老襯,搵香港人笨,何解?,又唔俾水貨,又唔俾自由行,係唔係丟錢入海?睇下東洋倭寇,佢地憎皇朝人比香江人更一籌,哈哈,佢地用另一方法去"討厭""刮殺"皇朝人,大大歡迎皇朝人,大大出售半真半假產品皇朝人,係血拚區後二三條街坐係度偷快,大駡皇朝人係拍架六,一方面數錢!

憎佢地就要搵佢地笨,刮佢地荷包,你班本土郤反其道而行,惜晒佢地,!

另外,真係憎到佢地入心入肺,要報仇咁報,又唔想移民,點解唔上去同佢地本土皇朝靚...See  

Richard Ricst~~nd:我咪就係話為北京服務囉,7個字就搞到老鬼上哂頭上綱上線幾乎血管都爆埋,小心身體呀!

老殘: ,家陣咁鬼多儍仔,老鬼點會爆血管咁渣,我唔係同你講笑,又唔係同你地鬦氣,關我鬼事,不過幾十年做銷士,血管全是錢的量子,你睇清楚老鬼講嘅啱唔啱,你地要讀下毛爷爷嘅嘢,咁先至對付到皇朝,古人說,殺敵一百,自損三千,就係你地班靚做緊嘅野,要玩佢地,要恨佢地,係唔係要利用佢地,搶佢地資源,(想信你打機打得好渣),上面搵食機會幾鬼多,佢地又笨又蠢,如果你贏唔到佢地,你乜本土都應該跳海!

,你地而家搞的嘢,錢又搵唔到,機會又無,成日俾蕭公子,高登指指點點,做到乜?不如實際去井水犯河水,搵佢地老襯,,你都話我唔啱,,你點買樓,創業溝女?你地搵到佢地笨,佢地先知道原來英式思為咁能巴閉,,唔係俾香港咁豆豉地方,民主更利害!

我好鬼開心,並無氣動,只係鄧你地後生唔夠底,有理念無實際,嘥精力!仲要,你唔鍾要用"",要用"",老鬼認為冇問題,因為楓葉國呢邊,鬼佬所有政客高官都有用"漢文"名做官方名字,家家有求,冇問題!不過要改英文名,都唔好用Richard 咁鬼古老兼鬼突!改過第二個啦!玩共有你,天下大喜,怒力加油,听老鬼話,搶佢地錢,佢地女,一於上廣州!報仇咁報!


香江如今變"糠稈", 整個社會都被某種霧霾覆蓋著, 奇怪現象真奇怪, 連"香港"兩個字都講唔到出嚟,講成"糠稈"嘅加拿大佬竟然係度阿支阿左,成為名嘴,社會活動家,"革命家", 仲要出賣老友令佢老友身敗名裂仲要七十幾歲先至去赤柱大酒店"嘆"五更! 還有其他古古怪怪乜土,乜民,乜才子操控不少港人"腦筋", 老殘嘆曰,風水被破敗. 無奈!