2017年10月24日星期二

鄉親父老咁鬼"忟憎", 來來去去都係樓價! 其實楓葉一鬼樣!

自月初係香港返嚟, 透了兩星期, 先至企定定, 加陣, 飲下茶, 食個包, 無嘢好做, 諗起上月係香港消費經驗, 忽然想對比一下幾十年香江嘅物價變動, 其實唔係咁差噃, 人工同物價上升差唔多, 哦, 鄉親父老咁鬼"忟憎", 來來去去都係樓價! 其實楓葉家下同香港一鬼樣, 後生仔一世都唔使上到樓, 北風亂吹,搞死本地人上車願望 。


六十年代末與七十年代頭, 香江的婚宴,每桌價為當年港幣$400, 而2017年的婚宴價每桌為今時港六千以上, 咁,即係話五十年, 香港通漲約十倍以上, (樓價唔計, 要計頭痕), 打工仔計, 當年的港紙七百文職位, 如初級文員, 以通貨計, 在2017年同等職位應為七千, 實際上家陣同等職位人工都過萬, 咁,即係香港打工仔人工基本上都追得上通漲噃,條數係唔係咁計?



2017年人頭馬700ml香港零售價$400 (六十~七十年代$50)
2017年一打西餅$50 (六十~七十年代$6)
2017年一枝啤酒$16.50 (六十~七十年代$3)
2017年一枝汽水500ml $8.00 (六十~七十年代$0.70)

2017年一包香煙$57.00 ( 六十~七十年代應為什麼八九文, 1991年前一包香煙$12至$13, 1991年後加至逾24元)


                                                        同時期另一間酒樓價錢為五百五十元


六十尾七十頭的乜警人工, 1025文, (此廣告是在1972至73年)只需小學畢業, 經過讀默, 唔錯多少字已經通過, 會考三科合格多幾個起薪點, 而當時政府三級文員是七百五十, 五十年後的今天, 差人入職二萬左右, (今年警員起薪23070)即是追過通貨膨漲, 職位等值是二十倍,通貨膨漲只是十多倍 。

不過, 家陣洗碗工都一萬多, 所以…以工種複雜性、危險性、多種要求性, 當差人的人工是否仍然偏低一點呢?



以上可對五十多年香港物價變動比率有一粗略比較。

好了, 講講樓價, 80年度筲箕灣的300呎單位售價為當年的三十多萬, 三十多年過去,
今時今日的轉手價是$470萬, 上升了十二倍, 比物價的升幅多很多了, 這物業的上升率就是如今社會不安的主要因素!