Thursday, 31 May 2018

英文其實係全世界最易學嘅語言, 你話係唔係?


香港地粤式英語,出咗名巴閉, 出咗名國籍! 而家好多英語係母語嘅國家同地方, 已經被港式英語影響, 好多港式英語已經在他們的群體日用、日常人們交流、交際用上了, 最巴閉果句係:

Long time no see , buddy !龍潭老鼠! 兄弟!

其他如 Chengsham、Haguao、Shaomai、No money no talk 等等, 仲有好多, 不一盡錄!

以下的粵言英語, 有網友搜集出嚟, 老安轉享各友, 好過講"正字", 老安歡迎老友供應更多這些粵言英語, 等我收集再供各友過癮, 過癮!

1. So many people die, never see you die.
  咁多人死,唔見你死。

2. You teach me how to come out and walk in the future?
  你教我以後掂出嚟行?

3. If you have enough ginger, put your horse to me.
  如果你够姜薑嘅話就放馬過嚟。

4. I saw a pork chop.
  我見到件猪扒啊。

5. Are you road?
  你喺咪路啊?

6. What the water are you?
  你喺乜水啊?

7. Do you big me?
  你大我啊?

8. Zebra chops people.
  班馬劈友。

9. The king of the cutting girl.
  界女王。

10. Cut my head and let you sit on it as a chair.
   批我个头俾你當凳坐。

11. Do you think me didn't arrive?
   你當我冇到?

12. You have seed, I will give you some colour to see, brothers, together up.
   你有種,我會俾D顏色你睇,兄弟,同我一齊上! (應該喺你好野you are a good thing

13. Today I was very black son.
   今日我好黑仔。

14. I am wearing grass.
   我著緊草。

15. You have not enough class to talk mathematics with me!
   你未够班同我講數!

16. Two beat six.  
   二打六

17. Two five son.
   二五仔

18. Piano piano green.
   琴琴青

19. I give you some colour to see see.  
   我俾D顏色你睇睇!

20. Stupid stupid want to move.
   蠢蠢欲動

21.Don't walk walk stand stand.
唔好行行企企



老安有一學習英語經驗, 供各友分享!
想当年,黑警中人有典型港式英文,!有条散仔係CS教学组学咗英文冇几耐,行必时,有车祸,洋帮办到現场,问发生乜事,该黑腳 PC5454报告曰:one car come, one car go, two car bump bump , one man die , one man ay-ya ay-ya(受傷痛苦呻吟, 但係條PC仔, 唔識講Hurt 果個字,唯有形容詞代替) , call ambulance, sir!
洋帮办听后点头,good job, well done!  黑腳礅地,俾洋帮办五文,大声回答-掟轿SIR!!!


當年, 老安被部門挑選, 蔫入港英CS(輔政司署即今日政務司署)辦的"低端公務員英語陪訓班學習基本英語, 教者皆是註港英軍軍屬或高資英語老師, 目的是希望能短期內受訓者可以講讀寫簡單英語, 課程原則, 即學即用,文法免問, 係堂上, 越怕講果個, 老師越迫講, 攞起乜嘢就講乜嘢, 書係有, 只係講古仔為主, 班中除了老安外, 全部是紀律部隊, 消防、警察、海闗、移民局, 有的已經係鷄仔餅, 其中更有一消防"踭沙幫", 老安講嘅係六十年代中發生嘅事, 白頭宮女話當年而已, 入讀此班好鬼著數, 因為一個星期返四日, 即係唔使造,有書讀,有粮出, 老安上司更批准我報銷車馬費, 書本佢幫我買, 書部用雞仔嘜, 又係公家嘅, (家陣梗係唔得啦, 所以老安都係好似班本土咁, 懷念港英),經過好短時間, 老安真係識講嘢咯,識講英文啦!

不過, 害我一世, 從此發音不正、用詞不準、口音怪異, 我班老師是蘇格蘭軍嫂。至今海漂至楓葉, 一開口, 係人都拗頭!!!惡頂兼唔係多明我噏乜!

老安亦好短暫做過乜乜黑乜, 仲要係紅膊頭, 其實真係搞笑!

5 comments:

  1. 今篇真係好生活化,好有趣! 雖然都係陳年往事,不過這些職業內幕,安兄不說真係唔知哩!
    睇見呢啲中式英語,真係好鬼得意! 噉講都得喎! 呵呵!

    ReplyDelete
  2. 得閒來看看這篇,上上最潮的英文課,真是消暑解悶。哈哈1

    ReplyDelete
  3. 也請來瀏覽今天敝博客的新圖文,可能令你有驚喜!

    ReplyDelete