2019年10月30日星期三

熱血勇武而被黑警唔知點解的活捉了的青年人的自白


被拉曱甴的自白,那些“好心腸”的大狀,那些“慈悲”的教徒,那些充满正義的“知識份子”除咗把口外, 你地有冇諗過點幫佢地! 捐錢吧!!!捐多的拉!!!

熱血勇武而被黑警唔知點解的活捉了的青年人的自白

【各位手足,《香城online》我要quit game】

由6月9開始打機,幾乎乜任都做過。

上個月不幸陣亡,之後一直喺荔枝角坐,上星期先保釋到出嚟,點死法就唔講咁多,總之而家就一大愀保釋條件,嚟緊睇怕和理非活動都出唔到去

而家嗰堆控罪,律師話冇乜機會打得甩,認罪減刑睇怕都要受2、3碌。如果再加控罪,真係隨時有機會坐10年。喺入面坐咗大半個月,講真,2星期都難捱到仆街,2年真係唔知點過。

我本身大學畢業,有份正當職業,如果安份守紀做落去絕對餓我唔死。

而家咁搞法,有個案底之後條路都唔知點行,不過比起香港大局,我嘅個人得失就無謂提。

喺荔枝角入面好多懲教都問我同一個問題:「你做呢啲有冇錢收?」,而我嘅回答往往都係:「跌錢出嚟就有」。的確,呢幾個月,我用咗大部分人工同積蓄嚟課金,之前出去都會帶多套裝,見到啲細路冇裝都分套比佢家陣恐怕要停一停了,因為未來有2、3年做唔到嘢,要儲定錢以便出返嚟時用,希望大家見諒。同時,喺入面我都見過不下十幾個手足,我哋半講笑咁話:「估唔到未喺煲底相認之前,我哋要喺倉底相認」。

出返嚟之後聽到有人吹風話,政府可能會特赦部份示威者。但我知道,就算特赦,最多都只係特赦告非法集結嗰批,我呢啲「情節特別嚴重」嘅「極端暴力份子」係唔會有份,不過冇所謂啦,梁天琦都坐咗咁耐,我呢啲算乜嘢。

而家覺得最慘嘅係冇得再同咁多位手足一齊打機,望住你哋比人打出唔到力,真係好Sad。

我認,我廢,而家再比人拉就要還押到2046,我唔想咁快入返去雖然一定要受,但都想拖得就拖,搞好哂啲身後事再坐。其實我仲有好多嘢想做咖,例如話去多幾次旅行啦、轉份好啲嘅工、或者溝番條女,而家恐怕全部落空囉。

唔知大家對於「光復香港,時代革命」呢8個字有乜睇法,但對我嚟講,從此我嘅人生就因為呢8個字而返唔到轉頭。

對唔住咁多位,我行到呢步要停,變返一個只係睇直播嘅冷氣軍師。

未來嘅路,希望大家代我行。(死不悔悟)



1 則留言:

秋葉 說...

一班盲頭烏蠅充當勇士,衝咗入冊,正式係陸雲庭睇相。