2019年8月31日星期六

火唔燒到肉就唔知痛


火唔燒到肉就唔知痛

老豆:阿仔,我想問下你對罷課‪同佔領街道‬嘅睇法。

仔:梗係支持啦!死人都撐啦!正義呀嗎! 為咗香港未來呀嗎!

老豆:你地點解唔佔維園呀,香港公園呀,海濱長廊呀呢D唔影響民生嘅地方?又點解唔佔領粉領同深水灣、清水灣高球會, 又唔佔領匯豐銀行大堂、福乜門酒樓呢, 果的先至係你地應該針對對象呀嗎?

仔:因為香港好多人都係針唔拮到肉唔知痛,去乜園物園根本就唔會有人理,我地咁做就係要喚醒呢班唔見棺材唔流眼淚嘅人!去果的高球會,交通唔方便呀嗎! 去搞福乜門, 容乜易俾啹家地打死!冇咁笨, 佔匯豐銀行, 咁,我地點出糧?

老豆:但係我同你呀媽咁辛苦供你讀大學你就罷課,佔據道路影響市民生活同生計又會唔會過份左呢?

仔:老豆,做人唔可以咁自私,我地做緊嘅嘢係為左全香港嘅人做,我個人嘅成敗得失唔緊要,今年畢唔到業咪讀多一年囉!仲有果的話被影響嘅市民都係香港人,今日犧牲少少都嘈生晒係佢地自私!我地有屋企都唔番要瞓街呀!我地冇犧牲咩!禽日我都俾黑警鋤咗幾棍,索咗幾啖催淚彈, 不過你個仔都冇蝕底,我捅咗條同我咁上下年紀嘅黑警一矛,老豆,好剌激同好卵興奮,睇住佢件衫標血,老豆你唔好比人洗腦呀,唔支持我地果的人係收左西環錢架!

老豆:呀仔,你真係大個喇,本來有的野老豆唔知點開口同你講,但你頭先咁大義凜然,老豆覺得你真係明白事理嘅,咁我就直言啦!下期你大學學費你自己搞掂喇,仲有下個月開始你自己搬出去自己搵地方住。

仔:點解呀?就係因為你反對我地爭取民主、爭取正義、爭取反送終,所以你要經濟封鎖我?

老豆:仔,你誤會喇,我從來都冇反對你地爭取民主、爭取乜乜物物,你唔願做人,講清楚的,你唔願做中國人,都唔關我事,至於你地用嘅方法我就唔評論喇。🤭

仔:咁點解你要經濟封鎖我?唔解要我搬出去?

老豆:你聽我講完先啦。因為你地班正義友,日日封鎖道路、地鐵、機塲,呢個社區、果個環頭, 生意冇得做,一落萬丈,老細蝕到爬街,所以要裁員,你老豆年紀最大,人工最高,貢獻最少,梗係被裁嘅其中一個首選,下個月你老豆唔使返工啦,要靠谷種啦。 我同你呀媽計過條數,為左留筆錢比你細佬妹讀大學,依家住緊間樓住唔起喇,要賣啦,加上你咁大個,聽講你地上街都有錢攞嘅,咁, 你都二十個外啦,都係時候自力更生喇。

仔:好唔公平喎!細佬妹要讀書,我就唔使呀?細佬妹要住我就唔使呀?

老豆:我有供你讀大學喎,你家陣大三啦,隔離九叔個女素嫻同你咁大,又係讀緊大學,不過冇上街正義正義之嗎,都已經同幾個人補習,搵咗幾年錢啦,仲有錢俾番九叔、九嬸。嗱,正話你咁口響,咁鬼民主正義,你又成日唔返屋企瞓,你又話你個人嘅成敗得失唔緊要,要做義士,咁, 即係你有獨立本事啦! 再唔使黐屋企,食爺飯,著乸衣啦!

仔:三個都係你仔女,點解剩係要犧牲我呀?

老豆:屌那星呀!你唔問呢句我都冇咁火!你有書唔讀,有屋企唔番,走去霸撚住條路影響左我公司,依家我份工被犧牲左我都未撚出聲,你阿媽又係俾你地害,公司兩個幾月,一個旅遊團都冇,蝕到阿媽都唔認得,你阿媽下個月又係唔使返啦,屋企食乜呀…?你個仆街仔嘈乜撚野呀?要犧牲又係你話嘅,要你犧牲你又阿支阿咗!咁你係咪自鳩私呀?你咪又係針唔乜拮到肉唔卵知痛!

仔:老豆.....我........

老豆:我,我,我,我乜@#*^嘢呀?犧牲人地你就唔計,犧牲自己你就唔制!你好快撚的同我執嘢搬出去,或者死番去番學呀!丟! 諗諗下,番乜鬼筟,的教授邊能處係教學…教作反係真,嘥聲壞氣,學再上,跟教授出去打打殺殺,始終撞版入册更生十年八載。走啦! 你唔走,我掟晒你的架生出街,自己執生啦扑街仔!我同亚媽當冇生咗你嚿酸緖义燒算夠數,當放咗個屁。

沒有留言: