2018年5月14日星期一

難得,中華民國大統領菜菜子竟然會說了一句大實話! 讚!

難得,中華民國大統領菜菜子竟然會說了一句大實話! 讚!

蔡英文12日在參加一場活動時,被高中學生問到媒體亂象紛呈,是否能夠作出處理,不料,蔡英文卻回答稱,媒體報導不行,是因為“大家愛看”,期待民眾提高“素質”。對此,臺灣網友諷刺道,“如果公民素質提高了,你和民進黨都不可能上臺”。

 No automatic alt text available.
 不論中外, 現在的各種傳媒,可信性越來越低, 新聞道德日見敗壞, 無奈!

  據臺“東森新聞雲”13日報道,有學生對蔡英文提問,媒體經常在重大事故發生時,近距離拍攝家屬情緒崩潰的畫面,或是在刑事案件尚未確定前,擅自揭露嫌疑人資料,像這樣報導品質不佳的情形,是否能做出相應管制或處理?

  對此,蔡英文回應稱,媒體會出現這樣的情形,首先就是因為有人愛看,如果大家都不愛看,媒體是不會報導的,“捫心自問,內心深處是否有一點偷窺的意思在裏面,說好聽一點是好奇,但是是否我們要給自己一個界線,再怎麼好奇都不應該跨越那條界線。”

  蔡英文稱,我不是把我的責任推給你們,而是你們可以幫我解決問題,當公民素質到一定程度時,解決問題會更順手。
 
對此,臺灣網友留言諷刺道,“如果公民素質提高了,你和民進黨都不可能當選”,“怎麼不說領導人素質不佳,導致臺灣退步二十年”,“這回答就是個x,一句觀眾愛看,就卸責了”,“罵國民黨就是正確資訊,罵資進黨就是錯誤資訊”。(此正文完)

Image may contain: text 如今, 某部份攝記的蠻橫已經無皇法, 阻礙救護員運送傷者, 要消防員先俾佢地影相至淮消防員做嘢等等, 已經跟記者的工作操守,完全唔係果樣嘢!
今時今日,攝影器材的先進, 使唔使去到傷者個鼻哥咁叫做影相?人命唯先, 老鬼海漂二十多年, 從未見攝記如此野蠻, 自私, 自大, 夠惡去阻礙救援通道及同救謢人員爭路, 人地嘅相唔係仲精采過你班大帝?

仲有, 暴動也發生不少次, 冇一次會有記者插咗係暴民裡面, 人地唔係有好多振憾畫面, 你使唔使自己掟埋磚咁去報導???

Image may contain: text "所有"報紙標題, 如今都係白痴!唔係俾佢地嚇死, 就係俾佢地激死!
文字越來越惡劣, 你翻睇下六十年代嘅明報, 對比今日!冇眼睇三個字!


 No automatic alt text available.
 走去影人四十幾樓沖涼同埋人地夫婦親蜜叫做新聞自由, 我曉, 對公眾有乜關係…?係唔係要聽埋人地呻吟咁先叫"呻吟自由" 記者咁同妓者有乜能嘢分別?家陣記者的白痴金句:

人地意外死了親人, 記者問:你傷唔傷心?或者: 你家陣好傷心, 係唔係! 我曉, 人地喊到月咁, 你仲要係人地傷口灑大揸鹽落去???
女仔俾人乜乜, 記者問: 你乜感覺…?
訪問辛勞"低端"工作者, 人地已經大汗滴細汗,  記者妹妹問: 咁辛苦嘅工, 點解你會做嘅…?
每逢公共加費, 記者問群眾, 你認為加價合理嗎? 我曉, 使鬼問, 梗係唔合埋啦, 有冇第二樣方法去問實際的嗎…?
大時大節, 走去問, 你地生意好唔好……? 我曉, 我係小販商戶, 打死都話唔係咁好啦, 唔怕俾稅局查!
仲有, 每當有正字或施政問題時, 果的"記"者妹妹哥哥問問題時, 百分二百先預定答案, 要人跟佢意思答, 咁叫做新聞操守、道德? 例如, 記者問, 阿娥者而家推出乜乜, 梗係乜乜啦, 你話佢係唔係乜乜! 我曉, 使鬼你去採訪咩, 你心中、你手中唔係有晒你想嘅答案, 問嚟托乜!
或者係…阿乜生嘅僭建好唔啱噃, 你認為係唔係? 我曉, 直程係先抺黑,再煽風點火, 叫人地革命, 咁叫記者…?

家陣所有文字,視像等等記者都唔知點解, 問嘢問得越來越白痴!影嘢影得咁蠻橫, 佢地讀書時的傳播教授教咗乜?


不過, 真係唔出奇, 睇下班傳媒教授的行為同做事做人, 佢地本身都係咁, 臭乜出臭物, 理也!


傳媒的責任、良心、操守, 如果有人仲話係冇問題, 咁, 呢個世界點會有平安公平公正的一天…? No Way!

沒有留言: