2017年8月15日星期二

某"康趕異元"被釘真相! 佢冇講大話,佢真係被煲冬瓜嘅"閣安"毆打折騰同釘釘! 我撑佢!!!



香港今時今日怪現象!

其實"木木異元"單嘢是很簡單。条友去油麻地叫雞,同隻雞發生爭執,睇塲做嘢,叫佢揾人攞錢又唔成,所以玩吓佢,到天光放人。条友俾老婆問起成晚去咗邊又週身傷,所以作了這个故仔。掂知攪大咗。

呢位大哥冇車大炮, 佢係俾"閣安"(靚女閣的保安)暴打同折騰兼打釘的,佢冇呃香港市民!!!



                       最新發現, 有痛唔使怕, 最緊要有魚柳包, 一食落肚, 比止痛藥更有效!!!













10 則留言:

Liu 說...

大佬畫功真係一流, 衷心佩服.特別是那對八字腳. 其他的, [盡在心中].沒有講到盡的必要.大家都在海外, 又都幾十歲, 當睇大戲就算. 不過今早我和一老僑談起此事, 他本著神受世人, 不做假見證的基礎 , 竟然說一切都是老共做的好事...所以我就不多說了, 因為我知道[天無眼] , 有的, 都是人造的.

四零後 說...

今時今日今分今秒,犯民及其同路者仲係話佢係寃枉嘅,咁,你吹漲咩?

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3545034953053985991#allposts 說...

啲圖畫,正呀!故事同我諗嘅一樣。仲有一樣嘢就係佢屎都唔肯去落口供,因為佢諗住白紙黑字落咗,查出無件咁嘅,就大鑊。以為只開記招,我無報警,無報假案呀!

四零後 說...

Mei 姐, 本來唔係咁適合阿姨、阿姐嘅, 不過真係睇唔過眼咁混亂, 真係唔好意思畫的咁嘢, 罪過,罪過!
見姐唔戒意,講下, 有老友發咗個訊息俾老鬼,原來木木異元真係冇講大話,佢真係去搵阿劉霞, 原來佢搵果個係係砵蘭街某地方嘅阿霞!唔係北岸果個呀!
嗱…謠言係一的阿S…R 問話問咗出來喎,嘻嘻, 唔好信手機嘢,聽咗笑下算咯!

Liu 說...

經濟學人智庫(Economist Intelligence Unit)公布2017年全球宜居城市指數,澳洲墨爾本連續7年居榜首,得分為97.5,隨後是維也納、溫哥華,穩佔三甲位置。不過,香港排名下降2級至第45位...新加坡第35位.

四零後 說...

唉,今日又有偽環保佬環保婆去攪新界東北發展計劃咯,咁!香江死唔死,一浪接一浪搗蛋!!!

Liu 說...






更相有關新聞:



巴拿馬




巴拿馬冷血槍匪劫華人店廣州少女遭轟頭亡
on.cc東網· 19 小時前

四零後 說...

夢破了!

Liu 說...

大佬...和其他一眾似乎都沒有好好的去看一看內容....
沒關係....在外國語言就是it doesn't matter (at all!). 一句[夢破了],在酒鬼的意識中, 就好像說[尋金夢破]...再粗俗一點, 好多人或許會說: [抵能死]!!!

四零後 說...

老鬼並不風涼,以自己為例,真的不該移民,當年亦是有点跟風。不要說十年多前在上海工作體驗,就是前兩次回鄉的感受,移民海外真的是有必要? 當然每人有每人打算,有幸有不幸。