2017年2月25日星期六

破四舊, 立四新, 原來係咁! 毛爺爺, 乜唔眼閉咯!

破四舊, 原來即係人情破咗四舊,四千都唔夠!
立四新, 即係金器要新, 住屋要新, 車要新, 巴都要金!

新聞中,主角全部係農村,並無T官及D員, 咁! 即係BBC, CNN, 萍果,日月報, 人言報, 德國之聲等等,成日話神州民不聊生係咁解! 服了!

 阿媽, 我得咗啦! 原來阿Paulus真係咁有錢喎! 嘩! 佢的親朋封利是咁犀利, 阿媽,睇下……成部阿士甸馬田, 阿媽,你下半世唔使愁,唔使憂咯!哎吔, 個胸圍的金梗到我, 痛…快!!!



 我幾醒, 我今日出嫁,的金器多過Cindy好多呀! 哼!重唔俾我叻過你!!!

車, 我怕重,唔捚嚟戴晒上身之嗎!!!   
嗱, 呢次威番次咯, Christine, 你多抑或我多!!!

 嘩塞, 好在冇咁嘅身分亲友係神州, 否則掟張請帖俾老友, 跳海都唔掂!
阿媽, 我就快頂唔順咯, 太重咯, 我好攰呀!!!
(嘩塞, 好在我係香江結婚得早, 如果唔係, 邊有可能聚老婆, 我…塞!)真係好辛苦呀, 好在冇戴晒, Alan, 今晚點洞房呀! 我條腰就斷咯!
睇完以上新聞圖片, 你地仲會唔會懷疑河之北大地,會係傳播人如劉夫子,嘈折等所講,人民係水深火熱之中, 民不聊生呢?

老鬼諗法,好在冇乜親友係大地,否則,掟張嫁娶貼俾我,叫我去飲, 我頭痕!

又忽然,一些世界名畫出現在腦海, 就係拍賣女奴!!!
我的紅太陽啊, 原來你提倡嘅破四舊,立四新係咁嘅世情,服了!!!

有錢點用,係人權,係自由,關你屁事,

老鬼冇話批評,亦無權批評, 更加無意說三道四, 不過,係慶幸七十年代搞掂咗,
如今只係担心細仔點樣會有老婆, 無膽無錢入情關呀!

國內男青年怎算?

車, 關你鬼事,諗下點樣過日子,好過啦,越老越儍!

31 則留言:

Liu 說...

@@ @@ 睇到眼都突, 正式 wild eye shut...大開眼界.我淨係知道浙江人擺酒收禮時,會立即拆封大聲讀出禮金數目,所以擺親酒分分賺層樓有突...

Liu 說...

講起樓,呢兩日的大新聞是中資天價投得鴨脷洲地.住港十幾年都未過呢個地方.故鄉將來會變成點呢吓?

四零後 說...

繼續混亂!
自由市塲四個字是惡咒,毒咒!楓葉卑詩省已經受害…繼續受害…

Shu Siu (如心恕也) 說...

有錢嘅三妻四妾,冇嘅咪做光棍一條,這個就是傳統的中國社會,況且現時中國男多女少,天姿嬌女自然矜貴……

Liu 說...

大佬,呢邊晚飯時間,我又飲大2杯啦,繼續抬槓:[自由市塲四個字是惡咒,毒咒!]但老共你又唔like喎,你想點先?

Liu 說...

你隔離條傻佬忽然唔俾一些傳媒去聽佢講嘢,學足佢對頭, 故鄉的合家富又點諗先?一眾[沉默的大多數]又點諗先?

Liu 說...

RFI(法廣台)講大加就快慶祝150國慶...我飲大咗,冇心裝.只聽到一半.比起傻佬,小杜是可愛的,但千萬要睇餸食飯,千萬不要學佢西歐阿叔阿伯ONQQ.爛好人.

Liu 說...

民以食為天.去食晚飯啦/. 希望明天起來, 大家繼續9up...嘩哈哈~~~~

四零後 說...

什麽事情都有先後次序,有所為有不所為,唔係死路一條,唔係塔利班,學佛唔使成日帶起個觀音頭,果的叫做"作偽""扮嘢""盲塞","騙子",衣食住行四大人生生存必需,就要適度有為,不能夠一句經濟塔利班的泛自由市塲死不轉彎撞頭埋牆,雙軌,三軌,四軌方法去解决才是利民和諧安定基礎!

四零後 說...

一個社會,國家,千頭萬緒, 各有所求, 各有苦况,為政者"死牛一便頸,死抱幾本爛夠書本,一味話堅持"你想",仲要學埋"臭老九中華文化中劣質戇九"氣節"(口講氣節的多收尾成漢奸),害民害國!
社會主義,共產主義,資本主義,修正主義都係人造出嚟,點解唔可以Blend 嚟用? 咖啡及酒都係要溝先至好嘢,係唔係?邊能處會有衝突?政治,經濟,什至科學都應如是,點能解政治要"純過九十度酒精"?

四零後 說...

師傳教過,用酒精消毒,唔係用九十度,係要用七十度,治國一樣,民生基本上要有蓋下要有主食,共産之,醫卜星相, 社會主義之,吃喝玩樂,資本主義自由市塲之,婚姻上學叫雞,修正主義之!對付不良傳媒,律師狀棍,神棍,獨栽之,(全世界動亂之源,一是傳假傳媒,萍果人言日月之流,二是訟棍,余乜薇,李乜銘等等,內地樣,作惡者訟棍也)

Liu 說...

傍晚去海邊餵鴿, 身旁的[聲大冇準]聲嘶力竭的大T長毛/細咇,我說:那是區議員,民選的.有怎樣的選民,就有怎樣的議員,阿爺都阻唔到....

四零後 說...

社會動亂次者是偽社工,偽環保,要封殺之,溫市東端,成為人間煉獄,罪魁禍首就是社工!
老鬼絶對支持社會要社工,社工是任何社會不能缺,可是不能被滲人污水,滲入妖魔鬼怪!如今可惜大多數NGO社工組織幕後及資金都被VX咗!真社工難覓,同等情况出現於環保組織!二者最大幕後作惡推手,唔使我講,都知是誰!

Liu 說...

我從來就說:[不要怨人奸,只怪自己蠢],一句話:[死而無怨].這麼粗淺的道理都不明,[死而無怨].更不不要生兒育女, 禍及後代.

四零後 說...

一個國家要穩定,宗教的監管亦是要硬,否則乜輪功,雙氧水基教,包頭包面緑教就是沙林毒!
宗教自由首要是宗教就是宗教,要偱教義,聖經,仙佛經典教義,導善!唔係佔中臭牧師,為私仇亂吹的陳姓垃圾主教,導人向惡!
如今緃觀大部份傳教者已經失郤宗教理念,理想,亦違教義教理,一味是見證,其實迷信,聖經解讀成為尋章斷句,任其所需!

Liu 說...

環保?我最痛恨這個名詞.真的有腦,會知道真正的根源所在.我深信自己不能進入民主之邦了.TMD不稀罕.我有自己的世界觀.....

四零後 說...

老鬼絶對唔係亦唔會話憎人富貴嫌人貧,有錢係唔影响他人環境,點用都冇問題,這是自由,不過,當路上尚有乜乜骨的時候,係唔係唔好去到咁盡呢!
又係果句,今時今日傳播媒體係唔係只有"呻吟自由"而毫無"社會責任",不論中港臺,傳媒就是助豪為樂,猛咁介紹普通人生活難及的"超豪"人與事,鼓吹之,納喊之,何苦呢?

Liu 說...

嘩,大佬,唔好講咁多,再講,怕傻佬唔ban我, 阿嫂都會話我是[罪魁禍首],大溫都應該是傍晚,大佬快去幫阿嫂去整晚飯罷,先齊家,食飽飽再講.hasta la vista.

Liu 說...

大佬,大佬...快d去幫手開飯...這讀者的回應我舉腳贊同,我也希望國家明事, 讓更多的美女出國和番...老祖宗都是這樣的思路嘛...Keke....

Liu 說...

一窮二白的時代,我贊同馬先生的政策.現在肚子飽了,我贊成更好的開放政策...放她們出去罷, 但不要忘本.給鬼t了時候 , 不忘教導孩子中華文化的博大精深....

Liu 說...

合家富貴,故鄉也是女多男少. 但故鄉的一般[頭大冇腦],根本不知做人為乜...北方的雖然[昭君出塞],但是志氣卻明顯多了...

Liu 說...

沒有看少故鄉異性的意思,不過在這十多年的網上交往經驗, 酒鬼總覺得....故鄉的女友們 , 就當我飲多飲大罷, 晚安 !

Liu 說...

沒人想做[爛里頭]...如果有人下下認為是老共的錯, 我一定tklm.咁L叻 , 你去做YES so...

Liu 說...

我講乜7 ? 當我9UP好了, 明天開始 , 有4天的嘉年華會, 活在當下就好, 文化?不是給每一個垃圾的......

Shu Siu (如心恕也) 說...

👍👏👌

Liu 說...

嘩哈哈~~~露底了, 給我[雪山飛狐]的朋友追了上來, 連番粗口, 也真徹底的破壞了我[高知] 的形象...嘩哈哈~~~Shu Siu朋友 , 保密保密, 返hk一定請飲茶.....

Liu 說...

でも、Shu Siu さんは 香港人ですか

秋葉 說...

嘩!掛咁多金鈪上身,好重喎!點頂呀? 好像擔枷一樣。有錢都唔使咁樣揚法吖。

四零後 說...

嘻嘻,佢地鍾意呀!哈哈!

秋葉 說...

聽說大陸女子嫁人,一定要十多萬元禮金。有樓有車最好,年齡幾大都冇問題。唔知係唔係? 在網上睇到,婚宴玩新娘玩到離晒譜! 重有市儈到:任何賓客出到一萬元,新娘會脫下禮服任摸身體。
網上還看到:玩新娘玩到連新翁都玩埋,慘不忍睹!

四零後 說...

有真有假!