2016年11月2日星期三

什麼叫新聞採訪?什麼叫做新聞道德,新聞自由,新聞中立? 看見採訪乜乜候任二元有感!



唉!香港記者,應該改名為妓者,睇新聞,聽果位妓者妹妹今日訪問又鬧事嘅乜乜侯任異員,果位妓者妹妹佢根本唔係問問題,而係定調、定向提出黃屍講毒言論,叫乜乜異員附和而已。

什麼叫新聞採訪
?什麼叫做新聞道德,新聞自由,新聞中立? 

作為新聞記者,任你自己乜嘢政治傾向,在採訪時都要放低,在報導時要公平、公允、客觀,報導被採訪的實言實語,你可在報導後評論時才加你傾向及意見,絕對不能夠你講一句,叫被訪者跟你意思重講果句,呢的新聞教學ABC及教科書及普世新聞專業都有教及實踐,香港呢?不明他她們唸的是什麼新聞傳播系。新聞記者跟醫生一樣, 我好能憎你,但我採訪你,就要忠實報導你,我知你係我同道,但做採訪時都要你自己親口真心講嘅嘢,唔係,我講乜,你就跟我意思講乜,香港新聞界墮落已久,於今為烈!

乜乜靚仔靚妹侯任異員,服夠咗佢地,件事係邊能個搞出來
?! 服咗佢地,老人家講嘅,挒橫折曲,語無論次!

你妳唔認同紅色及
689主政政府,應該唔好入去一齊癲啰,繼續上街,或議事堂外日日"講道理", 或者再掟磚啰,更勁的,一級公民抗命,二級公民抗命,再進一步,革命咯。

如果係想學做無間道高人黃郁人,咪表面遵守規舉入閘,入閘後點跑由得你,只有你吹漲人,冇人吹漲你,十幾萬一個月去玩泥砂,呢的工係邊度搵呀,為咗錢,乜都制啦。

如果話你唔想違背"良心", 咁宣誓時用腳板劃幾個no字咯!好似老鬼我,為咗幾百文人工,要向英女皇宣誓,唔係又係師兄教落,劃腳趾(對腳唔淮郁)say no咯,。

家陣死啦,未扯旗,未革命,星星未點火,已經製造機會俾阿爺出籐條,仲好大可能收返一角兩制,你打佢呀?種波蘿呀,種都種唔切啦!

叫英國佬出來呀,英國佬話,我地只識"塵方向生","李主冥","李鵬…………飛"至噃, 你倆隻嘢係乜水(彭蛋塔時,佢地都未出世,或者係飲緊三六乜安奶粉)!

英國佬自身難保,蘇格蘭,愛爾蘭,威爾斯,蠢蠢欲動,工業崩潰, 正在搵紅旗救濟!邊有時間啋你。

米國佬仲死,牙擦擦話派軍艦去南海,兩只中(據本土人士口音-chi)華(na)艦,一只舷號167 ,另一只舷号169 , 167同169一開雷達,米艦即走頭,佢會唔會派marine來幫你班死靚?

家陣好啊,攬住七百幾萬本來海不闊尚可遊,天不空尙可低飛的善良"康趕人"從此有機會被困入鳥籠,咁樣未殺敵,已經自損七百萬,真係要對呢班靚講,我曉
!
睇片
https://youtu.be/9P3r64JbKf0

條涼靚異員好鬼好嘢,果位牛頭角順嫂大聲叫佢支那人,涼異員竟回頭應對,咁即係佢承認都係支那人啦,仲有,佢冇被侮辱而發嬲,咁,即係支那唔係侮辱啦,(某些我非常尊敬嘅文化人成日引經據典去証明乜乜唔係侮辱, 老鬼仲要同佢地抝,睇到涼異員咁,即係真係我錯,我say sorry!), 咁即係你地鬧錯佢啦 ,
(不過有人話佢無羞無恥喎,)老鬼拗曬頭。



1 則留言:

大夫行傳 說...

採訪新聞3要:道德,自由,中立 !
作為新聞記者,公平、公允、客觀報導,被採訪的實言實語.