2019年8月28日星期三

顏色革命!

真正有政治智慧,有留心世界大事,有讀歷史,尤其近代史,關心時事的應該清楚,自某些疍頭發起占中,再借今次修例而引起的騷動,隨後暴亂過程,其中循序漸進模式,完全是二戰後某國對他國的粗暴干涉、搗亂、控制、推倒、推翻來達成、達到這國家的至大、至高、至極利益的標準模式、手法、策略!


Image may contain: one or more people and text

先發起文宣,借任何政治上的任何事端,用形而上,意識形態、某些書本上的理念、空想、幻想, 用西方那一套已經千瘡百孔的所謂簡單民主體系, 經過部份疍頭公知、高知、名咀,甚至神棍、學者及某種利益的傳媒游說,說教,灌輸歪理等先洗大學生腦,随後煽動社會某些不满現状人士,再推而廣之普通市民的日常不滿,(從有人類歷史, 及有人類文明的統治政府以來, 甚至未來, 是沒有任何一個政府是能夠百分一百, 百分九十,甚至百分七十能讓全國家,地方所有人滿意的, 這是人, 這是人的追求是沒有停止的) 從而提出政治上,法理上,任何有負责的政府都不能答應的所謂要求,素求,製造一個永不能磨合及妥協的環境,先以小規模小團體作試水,繼而以貌似和平的示威,随後煽惑大眾附和上街,以示政治素求的正确性,以群眾壓力迫政府答應似是而非的政治条件,若政府軟弱退縮,答應了,啊呵,更辣要求随而提出,沒完沒了!退無可退,何解?其真正目的及意圖是搗毁及推翻現政府!

所以用以欺騙世人的和平示威隐藏更大陰謀,用少部份人借意,借故執法者,以某些势力傳媒用特定角度傳出執法者被迫用武力的鏡頭,加以文字或旁白去撥火,這一一都是颜色革命及四季革命的標準教科書模式!

好了,如政府不中計,普通群眾清醒的,並不响應的,第三步,出動進一步武力,加强文宣,再引入部份公知,神職人員中有叛逆因子的加强騷噪,政府在這時進難,退亦難,反動派不會給你任何時間,馬上進行進一步破壞性活動,試探政府的管治决心!開始先攻擊前綫執法者,千方百計挑起前綫執法者令其失控,回應了所謂失當武力,以特定傳媒加油加醋煽惑其他人民的反政府情緒,五十年代南韓六十年代越南及中南美國家,七十至八十年代東歐諸國,近年烏黑蘭,叙利亞,伊拉克,利比亞通通一個模式!法國亦是進行此模式,不過美國亦因人種關係,利益關係並未去盡,但是已拖死法國不能完全脱離美國掌握!

講回香港!本來社運的口號一部份是貧富縣殊,財閥地主可惡!可是發展到如今,奇哉怪也,富者自富,依然平安优悠,百思不得其解!反之暴徒專向草根基層,大眾百姓日常生活埋手,对的士,客貨車,地鐵,機場,普羅大眾商業區入手呢?

原因,革命教科書第四章,破壞基層經濟,製造民不聊生,製造失業,製造小商販破産,去迫逼大部份公民因失却生計,製造這大部份人背對政府,以失却求活求生的代價,引讓這大批民眾加入反政府行列!這是今天香港的說是反送中, 實是港獨, 再深入的政治詭詐是打遏中國、搗亂中國復興, 最終是消滅中國, 某國希望星星之火從香港開始, 然後燎原整個深圳河之北, 從而維系星條旗的現代羅馬帝國大夢

香港這次的動亂完全是某世界大國强國對全球入侵的幾十年經驗的累積、總結的計媒重新再驗證的試驗塲,某國推翻他眼中不喜,讓他荷包不肥的國家或地方的方法在過去試無不爽,用之必勝,今天這國鬼計,策略會否又成功…?
這國的過去, 用這方法已經讓以千萬人為單位計算的人命傷亡及無數人家破人亡, 妻離子散的悲劇、慘劇,香港今天就是如此!


有傳言,中央已經决定根據基本法第十四, 第十八條讓香港完全一國一制!

https://www.facebook.com/jianliang.an/videos/10217339183903200/


是你地做的蠢事做成的後果,怪不得人!古語云,螳臂擋車!
某些人話政府針對後生仔。政治打壓,(港英殖民政府時, 完全不是打壓, 是打殺, 當年你幹過什麼抗爭?) 經濟打壓(特區政府點打壓? 殖民政府時, 你去申請商業登記係點?家陣係點, 咁邊鳩過係打壓, 你忘了,還有, 今時特區政府幾多乜乜物物機闗、機構甚至基金幫人創業, 咁, 呢的係唔係打壓, 你話呢? 意識形態打壓喎,你要求做中華人民共和國特區政府議員, 唔係俾老共用槍迫你出嚟, 咁, 要求你效忠宣誓你所要求服務的政府及人民, 你搞古搞怪仲要侮蔑侮辱你所要求效忠的, 叫你收檔, 咁叫打壓, 你食咗乜嘢米呀!!所以要違法達義喎。
目前, 剩係你地特區護照, 一百三十幾個國家免簽對比殖民政府的BNO及再早的BDTC護照已經自由多幾多? 日日月月上街, 殖民政府得唔得, 仲冇自由?
你食緊, 享受緊嘅社福, 殖民政府有冇!
家陣八九間大學, 六十年代一間半而己, 而且今天特區政府教育支援有幾多種, 你又知唔知, 香港年輕人無出路, 我挑!
當年我地有人理過我地嗎? 有書讀嗎? 搵份學師仲要周圍托人幫你做鋪保, 某些老安同齢的大哥,大姐的萍果式, 李怡式評論真係頂唔順, 好似佢地係天外來客!
什麼政府有絕對所有自由? 你數比我睇, 無原則的所謂自由, 是放任!
今時今日, 鍾意帶埋老婆仔女去周圍度假, 隨時唔撈轉工(尤其我舊底的技術"朋友"), 唔使走後門, 又唔使人事及黑錢, 得閒上上街, 網上駡這駡那, 把政府高官左鬧右鬧, 將佢地人頭左舞右舞, 見到差人抄牌, 條氣唔順攞個手機對住佢鼻影相侮辱, 丟佢老母, 咁都話冇人權, 冇自由, 你去美加英試下!
冇選舉權, 咁豬閪敵點選出來, 電話亭點選出來?
哦, 建制派西環蛇齏餅糉呀嗎…?
我丟,一人一票要記名咩, 你咁人多勢眾, 都唔投票自己人, 咁, 只能證明你要選果個一就係唔得民心, 二是懶, 三是樣衰, 你缷膞俾西環, 白痴的係嗎?
車, 你有功能組別阻生晒呀嗎? 挑, 功能組別邊能過諗及搞出來, 你走去翻查舊報紙, 係肥彭接受咗民主阿婆出賣香港的意見做出嚟! 冇屈佢二人, 你去圖書館翻查下!
仲有, 功能組別有幾多泛民組織呀, 你有冇數過呀, 所以, 唔好乜都唔睇清楚做萍果啦!
一手好牌, 埃近肥水肥田, 冇人理你(杯工蛇影話西環係萍果人言日月報的寫搞出嚟)只要向北睇下, 機會大把, 你地成日話大碌無法無天, 無人權, 無自由, 無乜無物, 咁, 點解唔諗下, 點解家陣皇松遍天下, 使錢好似淋花, 移民就似搬家, 大碌政府從無阻止, 來港使錢使到港人討厭, 你唔諗下, 車, 貪官之嗎, 啊呀, 咁卵多貪官, 開玩笑, 好多係你親朋戚友噃!
所以今時今日, 香港真係奇夠怪!
五十年不變, 餘下二十多年, 你地都唔等下,"享受"下舞獅龍旗嘅快感同自由, 係都要"愛祖國"要祖國盡快收回全部, 咁樣, 你地怪誰…?

沒有留言: