2018年3月28日星期三

世事難料, 人鬼難曉, 友敵仙妖, 神鏡難照!


世事難料, 人鬼難曉, 友敵仙妖, 神鏡難照, 金仔習總, 算盤高超, 川普怪人, 對此情況, 只有一聲…………我"調"!!!

呢次, 白宫又有人要揹黑鍋, 米大統領"牀破"發晒老炆! "咁大夠件事, 乜嘢部門都冇人會攞到一的的蛛絲馬跡, 又"輸哎A", 又"民主基金", 又廢卵功, 又耶教基金, 又"哎乎卑埃", 又"碍交部", 竟然一的風聲都攞唔到, 你地出乜嘢粮呀, 一定有人要被炒魷魚!人頭落地!、


          河之北, 一定有人都唔係咁高興, 呢條乞兒又嚟攞著數, 睇下個官嘅手勢! 嗱!

 米國大統領川普: 呢兩條 Poor Guy, 正一出爐鐵, 唔打唔得, 好! 一於叫條雜種日本仔夏利開幾條戰艦扛呢兩條友幾砲!


習總: 好呀!金仔, 一於我地齊心玩死班"油態貴", 我撐你!(心中話, 車, 你條欄坦, 唔係又係玩我, 我…曉!)
金仔: 咁, 大佬, 你有冇乜嘢運過嚟益我? 免費過兩條高鐵俾我威威, 我一定聽晒你話!





係宇宙某一角落, 紅色總理細細聲係習總耳邊話:習仔, 你唔會咁夠蠢中呢條反骨仔計, 係嗎…?

圖片來自互聯網



沒有留言: