2017年3月9日星期四

"樓市如蜃樓, 後生冇咗修, 自由市塲喎, 無計得個嬲!"





 "樓市如蜃樓, 後生冇咗修, 自由市塲喎, 無計得個嬲!"

"樓市如蜃樓, 後生冇咗修, 自由市塲喎, 無計得過嬲!"
今時今日,所寄居之地的樓市, 班神州人炒完獨立屋,政府出辣招後,轉而炒鎮屋同多層大厦, 炒到天價, 中等入息的薯片叔叔形容的中產精英, 份"高薪"人工都買唔到上車樓, 天怒人怨!!!
呵呵, 後生仔唔使諗"上車"咯!炒 置業安居有如雨中蜃樓, 可望不可"供"
老人家講, "天下烏鴉一樣黑, 到處楊梅一樣花!"
真係冇講錯, 世界本無桃源, 有果個係臺灣!!!
後生要上車, 嗱, 又要老豆老母俾首期咯!!!


今個冬季真太煩, 去年十月尾至今, 差唔多個個禮拜都有雪, 禽日半邊天節, 又下雪, 人情變, 天都跟住變, 溫哥華變咗多倫多, 天呀,夠了, 唔好再落呀!

鏡花水月, 睇下都得嘅,上車唔使諗! 


見到的雪,
頭痕!

唉, 阿仔, 你唔使咁驚噃, 你真係拍到拖, 要成家, 老豆賣心,賣肺, 賣腎都要你上到車架! 快的去搵咯, 最好走去信"椰鬚",係"較堂"先至多機識女仔架!

16 則留言:

秋葉 說...

可憐天下父母心! 安哥令郎,阿仔仔先生,要生生性性識番個好女仔,以慰親心。

Liu 說...

女皇起屋話咁易, 豈有愚民敢囉唆. 回歸老董八萬五,全城竟然起干戈.
金髮碧眼你識怕, 換個黃頭卻反鍋 .從來相煎最容易,難怪洋人笑呵呵.

Liu 說...

西歐人沒有黃頭的磚頭觀念,因為國家有保障,公家屋多的是, 問題是你住唔住...獨立屋也有平有貴,如果你想住得近大埠或者[李鄭屋村], 那是要付出的.

Liu 說...

千萬不要跟風起哄:最近看了一位住新界屯門的大學生寫的苦況,真是人見人丟...這些食浪米大概不知道當年那些新界仔是怎樣去中大和港大上學的...

Liu 說...

也千萬不要寫得像世界末日.大家都從苦難日子走過來,還不是死不了?故鄉有這麼多的[憤青],[有青],其實都是多得這一幫不想子女捱苦的[好心父母]..

Liu 說...

千萬不要學[輸打贏要]耍賴:人家市場大, 你就說[自由貿易]搵著數,到人家來你家討點食了,你就大吵大鬧關門都來不及....

Liu 說...

不要以為自己真是人上人,動物之靈,其實大家與禽獸無異,見利忘義:看看那些有地千畝和樓房無數,卻還霸公屋攞綜援的就知道...

Liu 說...

最近有些垃圾用[俠以武犯禁]來講耶穌,可能他們連語出何處都未必知道.[儒以文亂法]卻正正是故鄉一眾報紙佬和網上一班無聊的寫照......

Liu 說...

[世界本無桃源, 有果個係臺灣!]...D, 咁仲唔P到去?做人為乜啫?[全世界最佳居住城市]喺邊呀?咪響度呃d 鄉下婆啦.賣咗層樓同大屋, 在寶島可以做皇帝添, d..

Liu 說...

其實真係好多人關注大佬的[雄辯滔滔],只是礙於酒鬼一身臭氣,故而退避三舍.為免阻了高人雅興,到此為止,請請~~~[平生肝膽...]

Liu 說...

故鄉, 甚至外國樂土是否到了[慘不忍睹],[慘無人道]的地步?大家心裡有數.離島新界深水埗還是有很多普通人也買得起的地方的, 只是在乎伙要不要...

Liu 說...

外國人很多住離島, 因為習慣了花/兩小時返工,[有青]和[少爺]們肯少睡1~2個鐘頭嗎?大家要的都是行出門有車搭,走兩步有得食有嘢買有戲睇...

四零後 說...

家陣,男找女難,女找男亦難,在上海,廣州,北京,在某些公園,有特定地區俾心急父母把子女履歴開展求相親機會。

四零後 說...

"世界本無桃源, 有果個係臺灣" 老弟,桃源係一市鎮名稱,在台北市不遠。老鬼所講的桃園係指該鎮,有老友住那邊。

秋葉 說...

希望這種公園展示履歷的徵婚形式,能為他們造就成功的機會吧。
聽說那時代的獨生子女,都很自我,所以都很難找到伴侶。

四零後 說...

成功機會不大的!不過好過求神問卜。