2017年3月25日星期六

風雲又變, 撕裂加重重現, 777 凶兆, 江東父老, 自求多福!




未來五年的香江,老鬼肯定七!七!七!天意也,凶兆!!!仲要甚凶之兆!!!

要在家準備定粮食,口罩,C加裂已經"熱烈"登場, 要移民的,要回流澳加星的快走吧!!!七!七!七!仲斃過689!

睇睇的"後生", 人地未上台,已經又D又F,你點知人地會點做,點解唔俾人出台企定定,亮下相,玩番一兩招,睇下啱唔啱口味, 家陣人地未開聲, 你地就要即刻獅裂,有冇咁玩法呀, 囝囝囡囡,你地都成三十歲人啦,出去旅遊世界多過老鬼數手指,點解咁simple and naive!!!

真係唔鍾意, 搵出路囉!

仲有,的囡囡呀,777都係女人嚟架,點解要支持果的對佢用對女性最大侮辱嘅駡語你地唔抗議???政見不同,係民主理念唔係咁係嗎? 使唔使連尸西都出埋????

你地又話大學又話留學,點解會咁黃毓民????

睇見咁! 無言無奈咯!

民主係,我唔同意你意見, 但係我尊重你意見, 呢幾日,睇YT, 睇網論, 聽網台, 果的

"德高望重","學富五車"的"知識份子"用到對女性最難忍受的性器官,祖宗十八代, 性交名動詞咁對待出嚟為香港人做事的女性, 呢班人仲有冇資格去話為香港人爭取民主, 佢地連做人資格都冇!!!




政治係唔係咁樣????民主又係唔係咁樣????對待異見者係唔係咁樣????




你地咁樣去侮辱,咁樣去揸支筆,揸個咪日夜咁"欺凌",仲唔夠自由?




香港係地方政府, 有最大程度自治, 點解唔用實際去腳踏實地做好港人港地…?




無言!

6 則留言:

秋葉 說...

所謂學界、教育界,真的令人失望! 記得我在金鐘佔中清場前,專程走去金鐘一看,見到一些標語,極盡尖酸刻薄的能事!刻意針對人,不是為了對事。
作為春風化雨的老師,作為莘莘學子,竟然流為潑婦罵街!令人十分失望!

四零後 說...

生平出手打老師二次!一次中一, 一次中五,不後悔!

秋葉 說...

聽說校中老師歧視你姓安,這是什麼道理? 這種歷史性歧視實在是很幼稚的。
到老也不曾後悔,即是說:安兄是打之有理。雖然訴之於暴力是不應該,但所謂:「教不嚴,師之惰。」老師有很大的責任。

秋葉 說...

再說在金鐘佔中的晚上,我見到一張貼有政府一名女高官樣貌的標語:「淋病月痾」!
嘩!這樣不止於人身攻擊!簡直是無中生有,黑心到極! 我不敢想像,為什麼香港教育界,會教導出這樣一班卑污無禮的學生? 唯有希望這不代表全部。
這些學生,這樣的質素,太令我失望了。

四零後 說...

不是失望,而是無望!

秋葉 說...

安兄言之有理。大教館淪為禍國殃民的搖籃,千古同悲!