Sunday, 4 September 2016

要做敍利亞抑或做百慕達,,自己諗下!


香江拚博數十年,
如今富貴在眼前,
不知為乜妖風至,
鬦來鬦去實想點?
拉布掟嘢做議員,
反乜反物賤鬦賤,
後生若果視作啱,
一票投來亂夠亂!
漁港前途會係點?
的起心肝做發展,
北風如何使乜理,
自己增值邁步前!
意識形態唔係錢,
安居樂業先至掂,
搞三搞四會進步?
睜大雙眼票站前!

偈曰, 要進步還是要拉倒? 要做敍利亞抑或做百慕達,一票在手,自己諗下!

敍利亞內戰 - 照片來自互聯網

敍利亞內戰 - 照片來自互聯網

百慕達 - 照片來自互聯網

百慕達 - 照片來自互聯網

16 comments:

  1. 先前留言是大佬刪了? 請覆實, 謝謝.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老鬼尚懂民主係要尊重他人跟你不同声音,点会做咁嘅野。呢个平台好鍾意唔见咗嘢,無奈。

      Delete
    2. 好恐怖. 真係唔敢講咁多. 淨睇那邊的結果 , 就知講多多都冇用.

      Delete
    3. 你封鬼咗我入你web 呢,想同你傾偈都唔得。

      Delete
    4. 佢老母養埋D非柴robot小妹妹, 又消失我D回應 ......
      我X.......................................
      食妳老母D..................
      把Q火....................

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
    6. 高錕
      Sand from Centuries Past Send Future Voices Fast
      結果是我們更加容易受人控制 . 太方便了, 人的感情越加淡薄.

      Delete
    7. 老弟試下最多四行字,寧願多幾個箱,可能會避到噃,試下!

      Delete
  2. Replies
    1. 老鬼市儈,最要係安居樂業,不同大夫学问广博,理想澎湃,只能尊敬了,不过,香江係唔係要搞到家無寧日,破而無立?的且对比枫葉,更觉香江福地,何以要乱洗地,你讀書遍中西,多我好幾万倍,应比我英明。

      Delete
    2. 慚愧 !
      慚愧 !!
      Kam On 兄
      客氣 !
      客氣 !!

      Delete
  3. 安兄,有啲好無聊嘅人,係好鍾意做監督大臣ga。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就快中秋,準備靚茶同靚餅,出去堤邊聽下嘢,阿姨記住影番的相俾老鬼,今年本來想返港,不過受了一刀,出年至返得來了,飲茶食餅看人生,不亦快哉!

      Delete
    2. 安兄至緊要休養好身體! 明月年年有,百代好年華。凡來敝區,我是東道主,歡迎來遊覽。

      Delete
    3. 又不見了我上一個留言了!

      Delete