2016年1月30日星期六

唔得就拮物, 呵呵,哈哈,好玩!



哈哈,果種群“乜”亂舞,癲過雞嘅情景,係唔係好似爐峯山下某太學裡面班"群乜"咁呢?

烏合成班亂咁舞,
實際為乜無路數,
英雄自命爭出位,
衝冠狂飈甩晒毛。



 
羽毛未豐係咁唱,
人講乜野佢又講,
風大雨大陰霧霾,
只落得憾頭埋牆。

嗱,相中有一隻就係咁啦…咪埋眼死衝, 一衝衝咗去泥氹。
乜乜格物, 格物也, 格字古語是拮嘅意思,
唔得就拮物, 呵呵,哈哈,好玩!

人去我又去, 去邊呀? 我點鬼知, 不過唔去好瘀架, 會被人排擠架!


5 則留言:

秋葉 說...

明德格物好張狂,力爭上游怒鏗鏘。
攪垮鬥瘦人興旺,名園變作鬥牛場。

四零後 說...

好在我大仔係果度讀書時,仲係好"古典",我讀書果間學校,同班同學除咗我(中途輟學)同埋好少數人之外,大都係呢間太學畢業,佢地唔知幾咁英國佬式紳士,家陣呢班所謂大學生,屈指一算,都應該係文化革命武鬦死鬼咗嘅紅衛兵再投胎嘅物體,所以唔奇怪。

秋葉 說...

「屈指一算,都應該係文化革命武鬦死鬼咗嘅紅衛兵再投胎嘅物體。」
安哥這一個比喻十分貼切和搞笑!
舍姊的一個女兒也是在這家知名的大學畢業,以往是光宗耀祖,如今卻是不忍卒睹。

四零後 說...

又係俾人攔阻,無奈,民主乎哉。

秋葉 說...

謝過Kam On 兄來訪留言,道盡五、六十年代生活艱難的哀歌。因為不見有回覆二字的機制,就在這兒回應了。(亦在敝博上另行回應。)
除非戰火重臨,這樣才能讓新的一代明白到珍惜物資是應該的。否則崇尚物質的態度是難以變改的。