2015年11月7日星期六

上海之行…藝術何價?

 當日逛多倫路, 在教堂旁有美術展覽館, 老鬼扮下文藝, 入去睇下………心都實晒!
好在老鬼當年幾次過美術藝術之門不入, 否則…… 。
少年及青年時, 曾經很喜歡繪畫, 而且應該是有一點點天份, 我學校老師豬油包咁讚過我, 而且在我離開學校當學徒時, 曾經幾次叫我跟佢學, 不收任何費用, 及後當港英奴才時,也曾去領海藝專及大一掛過幾個月單, 再後來,名師羅某某亦願收我為徒, 可惜, 市儈成性, 銅鈿掛帥, 都係放棄!那天看見該館畫展的"慘不忍睹淒冷景象, 心中暗喜, 少青年的决定太英名了。



展館前商塲,又是賣茶。

空虛。

寂寥。

淒冷。

無聊。
孤芳。

空零。

陰雨。

空蘯。

上海繁華的背後

無奈。
雨中。

富貴於我是浮雲。
唉, 都無人欣賞…唉!藝術何價…

藝衠=破車?

雪山…有誰知我冷…?
啊哈!一出展館, 拐個灣, 一天光晒!

又見三叔招牌!

5 則留言:

Liu 說...

不用入場費的展覽都冇人睇 ???
展覽海報並不吸睛 , 展品也平平無奇, 大概是原因.

秋葉 說...

金字瓦頂屋,古樸;還有一個晒台,好正 !

秋葉 說...

上海這些舊屋越來越少,可能因為沒有衛生間 ?
那年在博物館有“清明上河圖” 展覽,真是萬人空巷,排隊入場的人數真是多得很 ! 想入場都不容易。

四零後 說...

展品水準不錯,只因老鬼唔知點解,攪唔掂部免費得嚟嘅"先進"相機,影唔掂,其實作品幾層樓,絕對唔奀, 影咗但鬆郁震矇,貼唔唔上嚟也。

四零後 說...

就係問題所在, 世情都是見高拜,見低跴,一窩風…………。