2014年9月24日星期三

澳門懷舊二天遊, 澳門人真的好福氣!

澳門, 曾經是少年、青年時期留下無數回憶的地方, 有甜蜜的, 也有苦澀的, 不過中年後, 少去了, 尤其是海漂後!

好久, 好久沒有到訪濠江了, 這次無論如何要到此一遊, 幸得表弟安排, 二日一夜, 過的一個愉快歡悅的中秋追月!

澳門路環是老鬼最喜歡, 也是去的最多地方, 天主堂已被粉刷一新, 𡍼上耀目的檸檬黃色, 有著南歐的色彩!

兩旁的大排檔已被安排安置, 整齊多了, 本想再去左手面的葡國菜檔再嚐記憶中美食,(記得幾十年前的檔主叫做亞九。) 表弟則想試一下右手面的粵式小炒,,,,,,,,,,(錯了!)

 此堤岸以前沒有這麼整齊, 對岸的橫琴想當年, 荒荒涼涼的農地, 如今,看看那些美侖美奐的漂亮高級大厦!

風力發電原來在國內已經發展起來了!香港呢?


 路環碼頭, 以前是從澳門街乘渡輪來路環的, 如今碼頭尚在, 渡輪已消失!

 路環天后古廟, 已有一百五十年了(1862至今), 到訪之日, 只有我們, 香火不盛!

廟內打掃整然

 廟中甚多文物, 值得好好保存

路環舊警署, 建築物依然!



 警署對面就是近十幾廿年風行香港一時的葡式蛋塔發源地, 老表買了幾個嚐嚐,,,,又是個句~~失望!

再見了, 天主堂, 不知何時再能見祂了!

在澳門街,往訪故人, 幸運地找著了,老友今時今日家財萬千(億萬)貫了, 都是地產得來的, 可是郤是淡然, 弊衣簞食依然, 對老鬼熱情如故, 飲茶灌水及陪遊, 令老鬼感動不已, 老友是信佛的, 以身傳教也!
據他說來, 澳門特區政府對市民十分慷慨, 就是他, 每年政府補貼六萬多, 持澳門耆老八達通, 每程公交車只需三角!
有早知, 無乞兒, 七十年代末, 有澳門街老友叫老鬼取澳門身份証, 他可替我辦妥, 當年怎想到有今天, 竟嗤之以鼻, 如今聽老友述及澳門政府之福利如此的好, 真的想去南灣跳澳門海了!

看到澳門處處基建, 路人皆歡悅, 想起香江, 五十八條海豚已把香江封死,唉!

表弟晚上帶我到十幾號碼頭那裡的橫街窄巷小檔㰙食豬骨粥, 嘩!至今尚有餘鮮!
旁邊糖水檔的芝麻糊,清香撲鼻, 幼滑清甜, 澳門遊得一完美記憶!

13 則留言:

Liu 說...

安兄輯相好靚 , 換左新機?
橫琴原來這麼近, 聽說那邊有澳門大學, 唔知有冇記錯.
澳門人少, HK人多, 另外那邊賭業好旺, 無得比.
不過那邊政府肯[還富於民] 倒是真的. 我曾經看在網上看過他們的[政府屋] , 建設得不錯呢.................................

四零後 說...

老友話我知, 申請公屋唔使問入息,原因有錢嘅人自會走去威威咁買私人樓,不屑同啲"低下"嘅人住埋一齊,咁!唔使審查咁麻煩,有心想住公屋嘅自投羅網,願意俾人睇低,但係袋住啲錢就好好使!咔咔,,無為而治,,,幾鬼好嘢!

四零後 說...

退咗休,邊有咁多多餘錢,索尼三年幾前,小儍瓜機而已!四百多"瘋孽"紙!London Drug買嘅!

wei-wei 說...

Liu Roger: 我在去年12月初曾到澳門, 去過仍未完全落成的澳門大學新校舍, 聽講今年9月才正式使用。以下網誌內的尾二和尾三就是澳門大學新校舍的一角。澳門大學前身是澳門東亞大學(希望我冇記錯)。
http://usweiwei.blogspot.com/2014/02/blog-post_433.html

Liu 說...

謝謝wei-wei . 去看過了.
去年妳回故鄉一遊的細節都未及細看.
在網上查一下, 發覺澳門可發展的地方還是很多的. 當地政府肯花錢在教育上是對的.
只是部份人士也是[ 身在福中不知福] , 學了鄰居的榜樣 , 令人有點擔憂.
我提及的[政府屋] 在石排灣, 是新社區 , 聽說會是 5 :2 的社區安排 ( 5是政府屋 , 2 是私人樓) , 政策是對的. 這樣就不會做成社會分裂 , 形成 ghetto 的現象................
晚安並再次謝謝資料.

Liu 說...

[[....無為而治....]]
那需要極高的社會道德和人民質素.
正如[共產主義] 和[天下為公] 的精神 : 如果大家都遵守一定的遊戲規則, 其實那也是一個[ 美好新世界]
可是沒有人會嫌錢多, 有著數而不貪的.
有錢人, [[....不屑同啲"低下"嘅人住埋一齊......]]
用來開下玩笑是可以的.
這種[理論] 和[想法] , 真是 [ 搵鬼都唔信].
申請到公屋之後的用途多著呢.........................
何必一定要[畫公仔.....].
有心做研究的, 好好的看一下故鄉 , 甚至[全世界]的公屋是否 [ 物盡其用]
就會[ 心知肚明].

Liu 說...

安哥冇買錯 ! 這部機不傻.
雖然對那國家有點意見 , 但是人家的職業道德同創新精神卻是可敬的.

四零後 說...

澳門大學前身是澳門東亞大學,對的,曾經想棄職去讀,不過最後都係搵食緊要,(當時想法,係人有我冇,死人都要搵返個學位,但係自己又唔夠料,諗住人地新開,鬆手啲,撞下彩)

Liu 說...

老哥做乜又換牆紙? 仲以為入錯屋添.......................

四零後 說...

回憶返初結婚時住劏房嘅感受嗎!
由細都係住劏房大,不過家陣果啲讀過幾年傳播傳理系嘅記者仔,記者妹,編輯仔,好似食咗大麻咁,大驚小怪,佢地嘅父母可能個個都係富二代,官二代,如果唔係,梗係全部失憶,冇同啲仔女講下"講應"時代嘅"是實"咯!
不能忘記,不應忘記,我的墻紙,,,,其實細個時,係用舊報紙嘅!

四零後 說...

懷舊呀嗎! 諗起初結婚時係住人地劏房,貼墻紙,回味下吧!

Liu 說...

嘩,安哥好羅曼蒂克呀!
思苦憶甜,這才可保持恩愛。
老來三寶:老伴不可少。

秋葉 說...

抱歉遲來的分享。澳門雖然近在咫尺,可是個人幾十年來只係去過兩次,即是兩日。
兩日都是一天遊,走馬看花而已。沒有去路環,沒有去氹仔。將來或會去看看見識。
安兄的照片很好看。或會再來看的。