2018年3月23日星期五

包包復包包, 其實係塑膠, 鳯凰為咗佢, 甘心被人包! 世事荒唐又一回!

女人心態好難明, 世事荒唐係虛榮, 塑膠產品加個字, 成千上萬價竟成。
呢的荒謬搵人笨嘅產品, 你話係佢地嘅"孖屐亭"手法成功, 抑或世人心態太戇居?
幾多妹妹姐姐為了幾個字母不顧一切犠牲寶貴的身體及靈魂, 這值嗎?難明!!!



No automatic alt text available. 
 呢幾款PVC包包究竟賣多少錢呢?從25000元的双肩包,到26000元的大号手袋,再到22000元的翻盖包, 它們的價值係邊度?當然, 我有錢, 我鍾意呀,闗你屁事,啱,你講得啱, 但係真係被廠家搵笨噃,仲有, 係社會上真係好壞影響,幾多三無家庭全家一月辛勞都唔夠一個PVC包,這社會公平嗎?怨恨仇恨氣氛就係咁嚟!

 有人話,那些名牌的價值,就是能讓人知道“身價“。

世事荒謬, 挽一個塑膠包包可以顯示身價?讀書無用乎?學歷無用乎?專業無用乎?
身價是自己各樣優點累積而來,並不是一件包包表演出來,看看郭晶晶, 朱玲玲, 有需要用這些表現"身價"?


PVC材料的手袋,看上去並沒有任何價值配件,只是加上幾個毫無藝術設計的拉丁字母, 竟然售770英鎊一個, 簡直荒唐及荒謬。

呢個乜都冇嘅塑膠袋, 就因為印上幾個拉丁字母, 就係咁一夜之間火了,原本品牌會在顧客購買品牌指定包袋時附贈,可現在據說不只一袋難求,價格也被炒到了560美元(都是為什麽?)


行其位, 素其位, 一個小小OL,挽一个這包包, 他人心中其實是"另"有想法, 何必呢!
不過時代如此, 老安真係"落後"好多, 理應淘汰!


老安嘅想法, 其實去用呢的品牌包包, 理應向品牌商索取"廣告費", 理由係我拎住你牌子周街走, 同你拉客噃, 係唔係咁講!

當年未海漂時, 老安牙擦咁講, 每月收入不菲, 但係從不會買呢的品牌俾太座, 佢亦唔會睇得上呢的"無謂"嘢, 佢只會要老安買………石頭同磚頭!



7 則留言:

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3545034953053985991#allposts 說...

呢啲包包,MEI真係一個都無,記得年青時跟團去旅行,其間去到法國某手袋名店,女士們都湧去排到去買心頭所好,因為這比在香港買實在平了很多,不過MEI係個傻丫頭,一隻都無買,一來沒有追求,二來太多冒牌貨,真真假假,用了也可能俾人當用假貨,何必呢!MEI真係好唔明白係咪用咗名牌包包就高貴啲呢?

四零後 說...

虛榮心, 不是全壞事, 如果全無虛榮心, 則缺乏向上推力,名牌, 當然有名牌的價值, 但幾十年前的名牌, 的而且确,用料非常, 手工精巧,配件貴重, 品牌標籤大小適宜, 老安每次見之都心動, 七十年代在英見習時, 死慳死抵把零用津貼買了一个俾內子。不過今之名牌, 原料普通過普通, 配件長沙灣貨, 品牌起大, 惡形惡相, 而且標價"離譜",成為"身價"象徵, 如此這般, 老安心痛"国人港人"錢財丟去大西洋同地中海,不值!

Liu 說...

give you 5.

四零後 說...

老弟,真開心見你, 一句笑話讓你消失這麼久, 難過!
別來無恙吧!

Liu 說...

在我還是天真的年代 , 認識了一個在報館做的. 因為是負責文學歷史, 所以很多出版社在有新書出版的時候 , 都會寄上一兩本, 目的是就算你大駕不看, 也別給上劣評.

慢慢的, 這位先生的[藏書閣] 就積得滿滿了. 香港的[劏房] 放不下, 就一點一滴的拿到河之北的[養心居].

但是河之北的百尺[養心居]也放不下了, 就只好放到樓下的垃圾房…..

我跟這位先生說:[你不要, 可能有人會要….]

先生說: [神經, 費時, 費事….]

[…..] 無語.

似乎先生不知道 , 那一片土地 , 除了沿海 , 內陸還有很廣大的地方.

[他們看不懂”繁體字”….]

或許是真的. 我當初來到這地方 , 也看不懂一個半個[高蘆人] 的文字……

最近先生又要清理[文化垃圾] 了, 不知[為了甚麼] , 竟[預先網上午通告] , 嘿 , TMD , 竟然有很多人會要, 這一回, 先生竟肯[ 貼錢] 郵寄 , 直達府上.

沒有批評先生的意思 . 不竟先生是做[傳媒] 的, 犯不上. 說不好, 人家一個[人肉搜查] , 躲到地下6 呎都不成. 只是我想, 先生[學貫中西] , [周遊列國] , 難道真不明在那遙遠的一個地方,很多人對知識的熱烈追求如沙漠甘泉 , 為求知而受盡無言之苦?

[非不為也. 是不欲為也.]

這就是所謂[1/5世界人口]民族的悲哀………

Liu 說...

大半世紀前, 小學的課程裡有2篇文, 一篇是[ 對一棵樹的3種態度] , 另一篇叫[ 瞎子摸象] , 都是非常淺白的東西, 能教出甚麼道理 , 要看教者的良心和功力 , 能領悟多少 , 也要看受教者的緣份和領悟能力, 不竟樹永遠是樹, 而瞎子摸到的[象] 是[一根粗糙的木] 也不為錯, 因為那是他[感受] 到的.

世界沒有對與錯. 只有個人的觀點與角度, 利益與損害.所以在某一角度看, 先生是對的, 你/妳們都是對的....

四零後 說...

世界沒有對與錯. 只有個人的觀點與角度!真TMD說對!
好多時世界紛亂就是"瞎子摸象", 然後互毆!