2017年8月5日星期六

北京式霧霾出現在眼前!


今年, 卑詩省中北部山林大火,不少市鎮都受災,
幾千消防員日以繼夜撲火,郤無效,
已經兩個幾三個月,
朿手無策!
再加破歷史紀錄的炎熱, 越燒越旺, 形成大量燼形成的霧霾已經覆蓋整個大溫,
空氣惡劣,
呼吸開始困難,大自然真的是不容許人定勝天的豪語大話!!!

霧霾中的漁港正午, 非常多謝這從北部吹過來的霧霾, 使大溫地區的非正常"酷熱"鋪下一防熱防曬網, 使溫度不致跟中北部看齊。

今天, 加拿大肉蟹十文磅, 紅蟹六文磅。

漁船越泊越多, 主因越多越少魚可以撈捕。


網上照片, 面對大自然, 人是如何的渺小, 爭什麼? 吵什麼? 搶什麼……?

3 則留言:

Liu 說...

[[... 主因越多越少魚可以撈捕。]]

山卡拉也沒有魚了...政府想限制 , 但有錢佬不肯....

沒意思想跟大佬討論...順應天命罷, 反正大家[命不久矣].
午安.

Liu 說...

[[北京式霧霾出現在眼前!]]

謝謝你, [北京] ,....都是合家富貴的錯....快D去做走狗罷....PK

四零後 說...

都系果的環保塔利班嘅錯,高分低智,腦袋生係乜乜!
唔俾開林,結果自焚,其實有計有劃的開採樹林,係最環保同埋防止山火, 只要砍伐幾多株,劃成空間若干年,轉砍隔離的,然後在被初砍的,種回上次砍樹木數量,輸番開伐,既可得木材,又可防山水,可惜,今時今日環保變成塔利班,死牛一面頸,同乜乜民主人士一樣, 只餘喊口号同撂水,其他一切,佢地從未用過腦!