Thursday, 10 November 2016

人即是鬼, 鬼即是人, 人鬼冇得分, 加燦發 "馳騰"! 寧鬼舍乞人憎!

其實呢幾年, 某些人嘅行為,算唔算係欺凌呢?一個從少努力,勤奮拚博的窮小子成為行業强人,再想服務鄕人,郤落得如此環境, 是否有點……………? 他欠了誰? 欠了你? 欠了你的什麼???????
希望這窮孩子想一想, 不要再做了, 前機管局主席, 陳先生金句, 不值得替乜乜服務, 退下來吧!


有人Yesterday at 8:29am轉來香江第一才子陶傑的陶傑 Channel俾老鬼

 內容如下:

杜林普上台,梁振英竟然發電「道賀」,又令人覺得幾好笑。

美國總統當選,道賀者只會是各國元首,包括中國國家主席習近平。

廣州市長有資格和規格道賀嗎?除非廣州獨立成國。

記得當年香港遊客在菲律賓被屠殺,特首曾蔭權致電菲律賓總統阿基諾三世,遭到香港愛國陣營破口大罵:區區特首,有何資格致電賓總?搞「次主權」,是不是提倡港獨?

據說世上有兩種邏輯:一是邏輯,另一是中國人的邏輯。不要污辱了邏輯這個由蘇格拉底傳下來的名詞。

老鬼睇完, 忽然反胃, 嘔吐大作, 中咗招, 感冒也。

老鬼係"費事卜"裡面按

哈哈! 夠了,本人都不喜689, 但係乜嘢都抽佢水,東南西北上下右右中, 乜嘢都噴佢,抹黑佢,丑化佢,最初都覺得好過癮,好能爽心, 幾年了,繼續"曾志偉", 已經變得眼痛了,漸漸覺得有的"同情",你地會唔會覺得呢的噴口水式"侮辱"好鬼煩啦,反而變咗幼稚?

某的人成日話要民主,世界上乜人都有權去祝賀某人,聯合國有邊條法例係指定只有國家元首先至有權祝賀某某當選,紅星紅旗"無法無天"的人大,黨紀等,有邊一條法及規唔俾一國兩制"特獸"去賀美當選大統領?

真的夠了, 689係樣衰,但係佢有冇替香港人做過"好事",上任貪曾七年,一事無成, 首任老慒懂連新機塲啟動都一塌"糊塗"(係邊個女高官兼乜乜女神做事不力之過呀,諗番下!),689係某些人心中人渣,點解呀?佢害過你家散人亡,妻離子散, 害過你開唔到飯?(細心諗下邊的人真真被佢害咗?地產商)

再申明,不挺佢,不喜佢,唔理佢過去點叻,但係做"特獸,真係唔叻,無大將之風,好學唔學學老慒懂,得過勤力二字,唔夠勇氣,唔夠狠,唔夠毒! 但係有冇咁需要嘥時間日日夜夜時時分分秒秒"di…ao"?真的夠了!

這陶才子,自從689話要參選已經開始利用689嚟搵真銀,其人才高十九斗,智商十七樓,講嘢好似個口溜過油,逢乜乜都噴,噴到荷包爆到一舊舊,好鬼奇怪,佢出身竟然係紅星紅布嘅官二代,再者當年是邊個供佢去英國讀書? 識者心中有數, 無謂説咯? 初期都覺竹得佢好嘢,不過越睇越攰,搞到自己走火入魔了。


哈哈,有高人回老鬼,把政治經濟學教科書裡面名句全部抄咗俾老鬼,叫老鬼學嘢。現錄如右: Chan Shui 其實一個掌權公權力的政治人物,甚至公衆人物,係常時会遭第三權力監督,政治对手攻擊,甚至污名化, 你只可靠你的表現政绩和親和力去争取支持,一個無民授權的首長巳经是先天不足再加上佢後天的性格和語言偽術,大部份港人既不能改变政治現實,又無力港獨,又冇力掟磚更壓倦了上街的,就惟有噴下口水,宣示下不滿!做政首,只有做過好事,肯定係5夠既,何况呢個論述都有爭議呢


老鬼得閒, 又手痕,又回貼如下:

你書讀得多,你啱!老鬼不識"理論",唔知乜嘢叫做"意識形態",亦不會去爭佢, 只是一個字""再加另一字"",你唔厭,我厭,香江社會係唔係"完全"好似你咁鬼有理論,有見識,乜都書院派,乜都正字正确咁就可以日日搵"做嘢"嘅人出氣,咁就可以天下無敵, 唔使做都有得食, 上街可以人人發達天天鮑翅席?


我完全讚同你嘅理論思想行為道德,撐你架!

不過,十九年了日日鬧老董,日日鬧老曾,家陣,689未上台已經被人糟蹋,連老母扎腳都被留學英國嘅紅色官富二代才子侮蔑,咁又幾年啦,的大哥大姐用佢嚟出人工攞稿費都唔少,轉下新鮮的啦, 唔好咁夠懶,好唔好!
真係好煩好厭,污染太過啦!

再申明,你係啱晒架!你全對,全正确,只係老鬼普通人,覺得好厭,同埋好似吳志森所講,我教育低,無腦,無文化, 唔知點解有的可憐同"的的"同情689!我錯架,因為好似理工乜水鄭講師所講,阻住地球轉! 我由討厭佢變咗有的同情,你地用唔政治正确諗下點解!

講開又講,家陣果的話爭取民主又話物的高知,公知,好似吳志森,鄭講師,曹才子,蕭公子,毛姑姑等對基層咁鬼"乜乜"咁鬼睇唔起! 係唔係"民主"只係你地讀過大學嘅先至有資格,只要係黃色先係民主嘅做法,係唔係將來大權在手, 我等要攞去填海,(我唔係維園阿伯,不過都係阿伯,,即係應該收聲自盡果的)……我蠢,唔明!

老鬼患咗抑鬱症好多年, 成日疑神疑鬼, 好鬼懷疑今時今日,冒出好多"高手"不斷向北風吹, 向北風噴, 叫香江同胞向三江三海倒灌維港井水, 勢要把未瞓醒,或已瞓醒郤忙於數銀紙嘅河北大中小"他觀糊脷"惹佢地攞喼過來銅鑼灣行下, 不作不死, 係要搵北大人將"群帶路"阿嬸打死, 咁樣話先至話係夠味豉油,同本土腊腸!!!

最積極煽惑鴨脷洲青少年作引人把鳥籠摧毀嘅,
 
竟然大部份係食紅旗飯, 飲紅布水, 讀紅星書嘅曾經紅色人噃, 而香江人又信又拜又仰又慕噃, 奇!

呢幾位哥哥粉絲特多, 如"嘈澀",如"離異",如"流夫子"等等, 過去仲有個"思桃嘩", 你話香江人聰明還是……。


 始終一日, 你際我唔際, 係自己惹返嚟嘅, 到時唔好呼天搶地!


互聯網照片

83 comments:

  1. 世上有兩種邏輯:
    一是邏輯,
    另一是中國人的邏輯。

    ReplyDelete
  2. 邏輯不是中國人的語言,也不是中國故有漢語,東洋鬼子字詞,以你才高十八斗,應不會犯錯!
    "執"……"惱"……"嗔"……"痴, 佛乎?
    老鬼才疏學少,絕不及居士,沒有資格回應,亦不有學問對答,對事物,人各不同怠受,尤如飲水,只能自知,"民主"一詞,小學雞的認知,是不强人跟你一樣,老鬼不再回應,主要是自知醜陋,居士大才大智,請了!
    如真是如來,請給他人安靜,謝了,阿彌陀佛!萬法唯心,心有不同,勿勉勿强!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海纳百川 有容乃大
      人鬼殊途 客隨主便

      Delete
    2. 邏輯者,漢語是九流中之~名家

      Delete
    3. 蒼蠅間白黑,讒巧令親疏。(曹植 - 贈白馬王彪) :
      懷有機心的人混淆黑白,搬弄是非,挑撥離間;
      機巧的讒言,使得親人之間都疏遠。

      Delete
    4. 夫斯邏輯學至今尚未大為發明,
      故專治此學者,所持之說,亦莫衷一是。
      而此外學者之對於理則之學,則大都如陶淵明之讀書,
      不求甚解而已。惟人類之稟賦,其方寸自具有理則之感覺,
      故能文之士,研精構思,而作成不朽之文章,
      則無不暗合於理則者;而叩其造詣之道,
      則彼亦不自知其何由也。
      當代中文一般採取音譯方式,將其譯為邏輯。

      Delete
  3. 怠受--應為感受,此等手誤,正證老鬼糊塗學淺,遊戲文字乃度日樂趣,亦實驗"民主"是否存在,很可惜,大多時間,原來是空幻, 不辯,不喜,不憂,不怨,無感無覺,自尋喜樂,不喜勿看,請呀!
    還有,老友海漂無朋無友,老已至,常失記憶,用此網作為運用腦力,減慢老人痴呆,並不願與人為難為...。到此不再"辯",請尊重你們所要爭取的"自由"包括語論,(可能有些人認為其他人不應有跟他們不同理念的"自由"的自由,若是如是,老鬼以後不再用豉油!)

    ReplyDelete
  4. 海纳百川 有容乃大???出自君口,呵呵,好!哈哈,妙!!!
    老鬼笑納收口!謝過!

    ReplyDelete
  5. 邏輯者,漢語是九流中之~名家————所以,老鬼沒有讚錯居士,真是才高,老鬼慚愧,謝教晦,學了!

    ReplyDelete
  6. 人鬼殊途? 唉,真失望,道不同小事而已,學佛之人何以惡口如此呀? 罪過,罪過!佛乎?罸乎?
    觀音拂汨無語,佛愁眉搖首,阿彌陀佛!

    ReplyDelete
  7. 咁勞氣做乜 ? 有條友就是無知扮有料, 周圍去[貢].唔知喺咪思忽痕, 博乜.
    又成夠日用埋D含糊字句扮高人, 睇見都好笑.
    由頭到尾, 由當初第一眼見呢條7未頭借用觀音圖像開始 , 我已懷疑佢喺咪掛羊頭, 十足尖沙咀嗰D乜輪教. 正一人不人鬼不鬼, 妖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大佬都算後知後覺. 其實呢條友已蛛網行走多年, 可謂去到邊都神憎鬼厭.
      呢掛又去睇D英文[博] , 見人寫英文 , 佢又寫, 可惜一出手就整個CHIOCE,
      等我仲以為係chiottes......添, 哈哈~~~~

      Delete
    2. 應該是..[呢排]. 半夜乍醒, 睇唔清潔 , 打錯.
      繼續我的好夢去了. 大佬晚安.

      Delete
    3. 兄弟今日唔鬧我嗱,好,飲番少少牙買加冧酒。
      老鬼做銷士一世人,被人糟質係搵錢之道,而且遊博等於打遊戲打機一樣,點會咁儍去angry?俾你鬧都唔少啦,有時仲用法文乜乜我,搵我笨博我唔識,又係咁?
      八月開刀後,身體健康直綫下滑,最攞命係"記憶",衰退很快,打字忘鍵,好鬼驚同怕,所以用這博亂彈亂奏,希望緩解衰退!
      有冇試下楓葉威士忌,真係好嘢嚟,你果度唔知有冇,去摷下,冇嘅寄俾你唔知得唔得!

      Delete
    4. 巴打,送首打油俾你,等你開心下,早聽你一言,家陣唔使被乜乜!

      惱羞成怒竟咒人,
      如此自認好(hou3聲)修行,
      如來見到眉頭縐,
      文殊晋賢現泪痕!

      唉,世事如此,都係避世如你好囉!

      Delete
    5. 鬧大佬? 以黃教授的粗口邏輯 , 呢D叫[愛之深恨之切]呀!如果唔係都唔成日返轉頭睇吓咩. 講開黃教授前議員, 早兩日在[非是BOOK]睇到段片叫[狗咬狗骨],都幾好睇,不過D蝦蝦蟹蟹就滿天飛啦.

      Delete
    6. 在飛機上睇了套洪金寶導和演的BODYGUARD(保鑣爺爺),幾好睇,講一個逐漸失憶的老公安的故事.楓葉威士忌冇飲過,不過加國的ICE WINE就見過.上次過巴黎朋友家,他就拿出佢朋友從加國安省Hamilton帶俾佢的一瓶.可惜有得睇冇得飲,因為佢話朋友千里帶過來, 太珍貴唔捨得飲喎.

      Delete
    7. 午飯又飲大, 細佬唔聽話, 周圍去出火添, 唔好意思.
      不過一聽到邏輯, 一聽到[人云亦云] , 細佬就特別[高興], 所以周圍去八一下, [鎖里]. 出完火, 去NAP一下先, Chao.....

      Delete
    8. "加國的ICE WINE"最呃產品,尤其你我酒徒,千萬不要介紹俾人,根本唔係酒,係糖水!
      楓葉威士忌,好多人睇唔起,亦唔會試,老鬼床頭金盡,又要過酒癮,用之,真係唔錯,生平試過一隻冇牌子土砲英國佬威士忌,幾十年後,都難忘記,係做見習銷士時,老外導師車去唔知乜水嘅地方呃人時係本鄉酒吧飲嘅!正!到家陣重留香!

      Delete
  8. 邏輯(英语:logic)的字根源起於希臘語邏各斯(希腊语:λόγος),最初的意思有詞語、思想、概念、論點、推理之意。後譯為(法语:logique),最後發展為英文中的邏輯(英语:logic)。

    1902年嚴復譯《穆勒名學》時,將其意譯為「名學」,但這不合名家或者名教之名學中「名」的本意。和製漢語採用漢字「論理」,意譯為「論理學」。孫文於其文《治國方略·以作文為證》意譯為「理則」,
    呵呵,
    如今互網真銷魂,
    被人一抛變儍人,
    維基見效還真相,
    邏輯一詞非漢文!

    哈哈,呵呵,阿彌陀,波多波羅蜜多!唔好呃我…啦!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 先生海纳百川 有容乃大
      故能教學相長,始得為學之本,勤也,
      切莫道聴其說,偏聽,圍爐,而有蒼蠅間白黑,
      佛學有六不譯~(只譯音,不譯意)
      醫學有六不治~(只能說:在下不才,請令請高明)

      Delete
    2. 偏聽,圍爐,而有蒼蠅間白黑退還居士,惡毒咒人已經令老鬼無辭,世事看法不同應是常意,本敬某人生生不息,學問追求不斷,俠義行為亦令老人嘆羡,可惜一到棋桿顯現時,數月欽敬情已燒!
      此人心態心胸若如是,
      惡人之行竟如此易現,
      我佛如來雖常在咀邊,
      老人不敢再惹災禍端,
      最怕無端忽變為鬼物,
      民主自由真相俱是罔,
      偏聽是誰待時會出現!

      人生在世尋何物,安居樂業如此矣,算了,多謝來訪,為免再被落咒,我怕了,不夠膽再次多口,見讓見諒,我輸了!求放一生路,再續你的修行,請請,再見!

      Delete
  9. 邏輯邏輯 , 講到尾就係捉字虱. 香江那班大狀同雙木林份報紙的打手就最喜歡用這個詞壓人. 去人言報行一下, 好容易就見到班打手成口邏輯.
    當年有位哲學大師李某就最喜歡用呢一招, 真係打遍天下無敵手. 但呢幾年又好似星沉影寂.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 故鄉班反對派最黑人憎的地方就是只識彈, 但最從來沒有在彈完之後, 提出一些有建設性的建議.就像居住問題 , 八萬五又死,填海收地又死,乜都唔做都死, 好像只有事頭婆返來就唔駛死.你講的是[指鹿為馬],佢講的就係[合情合理]. 十幾甚至幾十萬就係養這些人, 又難得D鄉親父老心甘情願.

      Delete
    2. 雙木林老鬼好不幸係佢未發達時睇住佢成日到我師傅處打躉,其後呢條友點樣欺師滅祖,點樣欺凌佢恩師恩人,佢老婆仲利害,曾跟佢地交手,從此人言報免入我眼所及範圍。
      文人無行,高知無神,公知無能,毛爺爺賜這些物體叫做"臭老九"有其因。

      Delete
    3. 有人説過,千萬不要讓窮人子弟出頭做大官,因為容易乜乜!
      老鬼窮鬼中窮鬼,草根過草根,非常幸運無書緣,更兼閱讀障礙症,及過度活躍症,做唔到知智識份子,所以到今都未有背棄背判自身草根階層。
      幾十年過去,親眼或非親眼,見到大大大大大部份草根"上進"變咗高知,公知,大夫,文人,忘郤人民,賤視低層,鄙棄升斗之人。
      今時今日,這些物體充斥家鄉,維港點有運行?

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. 老鬼一生市儈,三仔是上,亦是掙扎目標,中年忽然乜乜,避開你死我活銷士生涯,去到做三等公民,(莫談正字,這三等不是許哥仔的三等),二十多年親身體驗,還是老家維港好,至於胡不歸,未能落葉歸根,蝸牛之過!
    至於豉油,你當我黐咗綫,都係維港較為夠味,不過我講呢句"真話"一定俾人掟死,若有高人認識談老師,問一問佢,睇下佢點答?
    如今港情,就係意識形態,同埋社工,訟師,口水佬,鶴者喧囂出來,老鬼常説,北風澟洌,可惡之極,但係對付北風,唔好用番佢地玩開果套,自己窗明几淨,吹咩,如今反而井水老是衝擊河水,死人啦!
    唔係話投降,而係要學潮洲人,算啦,無計!

    ReplyDelete
  12. 提起談老師先生,老鬼馬上起身致敬,其實,有好多佢嘅講法做法,唔係咁認同,尤其佛學,有點"未化",冇話佢唔啱,而係"霸"咗一的,未盡化道。
    但係佢為人坦直夠担當,保存粵人粵語,勢不可擋,漢民粵人文化捍衛之神!
    香江衰運開始,就是那些外貌"民主人權自由"挂在咀邊,但行為動作勢能郤是紅巾扎袖,我就是自由,你及其他的一定只係"豉油"嘅歪風開始。
    無端要人改姓,無端要全港九新界被"强姦""無間",控制大氣電波,控制學院學堂,一言定音,迷敦道!從此開始,打著藍旗反紅旗,揭開佢地件衫,原來佢地先至係深紅,鹹蛋一隻,白皮紅心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我講果位就係又係大學堂出身嘅"呵雲灰"博士,大學堂招牌,明德格物,四個老連咁大嘅字,唔知係唔係中咗咒,出咗唔少"唔得怪物"!
      唉,收口!
      口水佬Trump點解會勝出,老鬼在美老友深情指出,基層老美見到精英、高知、公知、妓者、騙者、鶴者都怕怕,成事不足,害敗事有餘,口中一味理論,"邏輯",尋章斷句,郤是高高在上象牙之塔,指三導四,滿口口號,都係叫你去死嘅!
      寧願搵個真小人!!!

      Delete
  13. 我回來的時候,龐大的airbus380坐了很多的內地遊客,13小時的旅程下來,倒不見有甚麼違規令人神憎鬼厭的行動。跟那個帶著老母去西葡玩的吉林客,不,香港客,因為人家已在香江住了廿多年了暢論世事,十分驚愕人家的世界觀和在機上禮貌,大概是[知恥近乎勇]。。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相對故鄉的。。。[自以為是] , 我就不敢多說了。
      剛回來一看, 古惑仔原來己刪了我關於明天判決的文章。。。好嘢。
      真的不敢猜測明天的結果。。。。。。

      Delete
    2. 我原本的文章只是問大佬有沒有興趣猜測明天的結果,竟然都唔惦,我曉。
      而我下一段只是叫大佬今晚食完飯去睇同影[超級月亮,咁都刪?我真係同佢老母有仇,我曉。故鄉如果有前途。。。。至奇。

      Delete
    3. 民主乎哉, 你民我主就是現在世界所有"口號"叫的最响的人的民主釋法,香港如是,美國如是,口講民主,但係你講嘅同佢是但有一少少不同,就BULLY 你,黑你,鬼你!
      西方民主近年走回頭路,本來願睹服輸,我唔同意你講法,但係尊重你而且會係你角度思索一下,可是現在呢???上街!!!輸打贏要!小數衝擊多數,玩完!

      Delete
    4. 在瘋孽二十多年,領教過所謂法官的判案,怕了,真的怕了,主要法官的聘用是終身制,當你入職後,做就三万六,唔做又係三万六,冇任何機制可以炒你魷魚,敝啦!法律條文浩如煙海,案例一樣,個官隨便以個人喜好,尋章斷句,扭橫折曲一番,(其實唔使講咁多,跟中華訟棍估仔一樣,"任"佢講話!)

      Delete
    5. 加拿大仲大鑊,七十年代出咗個人權塔利班總理,整咗個怪物,人權憲章,從此法不成法,法官就是法,三權分立變咗一權大晒,細節有機會詳細解釋。
      香江亦如是,法不完整,冇咗二十三條,畸形現象!
      對香江大法官的判决不存半點希望!

      Delete
    6. 老弟,你好彩,移民到"大陸法"國家,少咗"普通法"國家及地區的法官大晒戇居嘢,當然"大陸法"亦有戇居,對比起嚟,儍少的,法治多的!
      嗱,老鬼只識一句法文,用來形容香港的公知,高知,法棍,學棍,工棍,呢句法文係 De Ngongui!!!

      Delete
    7. This comment has been removed by the author.

      Delete
    8. 月是故鄉圓,幾年前老鬼都係咁睇法!
      今日,月是海漂圓, 手頭上一杯牙買加冧酒,跟你乾一杯,世事無奈,人生憾事無止休,好在還有一杯酒,飲完等佢上頭, 我D.., 理得宇宙LG..!!!
      老弟乾杯!!!

      Delete
  14. 只不過4行字都刪喎,駛唔駛咁驚呀?谷哥D小妹妹?我只不過想大大學下前朝當年點樣治班左仔啫,咁都刪?班友咁懷念當年 , 咪俾佢地試下當年的法治囉, 好過現在司法覆核又覆核咁嘥錢吖.........

    ReplyDelete
  15. 只不過4行字都刪喎,駛唔駛咁驚呀?谷哥D小妹妹?我只不過想大大學下前朝當年點樣治班左仔啫,咁都刪?班友咁懷念當年 , 咪俾佢地試下當年的法治囉, 好過現在司法覆核又覆核咁嘥錢吖.........

    ReplyDelete
  16. 另外我就係好狗奇怪,成日無風起浪煽風點火嘅傳媒, 點解唔去訪問一下無所不知無所不能的兩位大小黃教主? 不過又係喎 , 點解呢班政治權威,差不多諾貝爾和平獎的, 竟然呢排失咗蹤呢又?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 故鄉傳媒咁有良心咁有水準,點解唔去做一下呢類搜查報告同研究呢?是否因為太普通太平淡太Common sense 而冇價值去做呢? 是否記者們心中早有兩把尺, 早而有政治取態呢?

      Delete
    2. 故鄉記協的某太太不知能否晚晚睡得安心.? 我相信會.
      有些人是沒有心肝和腦筋的.眼中看的只是錢途和自己的肚皮.

      Delete
  17. 故鄉記協的某太太不知能否晚晚睡得安心.? 我相信會.
    有些人是沒有心肝和腦筋的.眼中看的只是錢途和自己的肚皮.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 酒鬼有個識咗幾十年的女朋友, 不知為了甚麼逢中必反. 跟她說了好多次分析,依舊如故. 我就跟她說:[或許妳有理, 那請妳每天去西環Sitting罷,再不然拿妳的BNO去事頭婆那裡住,大家到此為止. BON VOYAGE.

      Delete
    2. 谷哥的小妹妹小弟弟們 , 阿叔受過老共的苦, 但也知道老外的利害. 我無意偏袒任何人任何意見任何政黨任何主義 , 我只是憑自己的腦筋分析.我只是代表99.999%平凡人的分析,希望妳/你們理解.....

      Delete
    3. 老弟嘥氣啦,飲多杯好过.

      Delete
    4. 衰在飲多兩杯就多嘢講呢......

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
    6. 世事難料,法官腦袋難曉,尋章斷句可以令無料變有料,二人背後梗有高人照,如今香江法庭法官邊個係龍,邊個係蛇冇鏡可照!
      普通法水份極深,視乎個官心中所好所惡,萬萬案例,左抄右抄,好容易就晒佢諗法,基本法又係天書,好多不是灰色的灰色,是灰色的灰色!
      佢地有機會贏架。
      今次最不幸,係立法局搵咗個"高分低智"的人做主席,香港運滯!
      當時當塲佢有腦有學有識有膽,當塲已經定生死!
      香港現象,神不神,鬼不鬼,法不法,學不學,教不教,工會不工會,社工不社工,民不民,官不官,仲有…………有些口説佛,實不佛, 死梗!

      Delete
  18. 老實講, 我又真係好想睇下俾老外捧成諾貝爾和平獎的偉大政治新星, 錢途無可限量的黃小朋友如果睇釋法,如果睇判決, 如何睇HK前途? 故鄉人好像一下子忘了那些人,忘了[無所不能] 的傳媒所做的業, 這真是 [莫大的遺憾] !!!

    ReplyDelete
  19. 我離去的時候 , 可能無妻無子無朋無友無親無戚, 絕對的無後. 這可能是我的錯,但我可以相信,我的錯絕對不會比你/妳們多.
    我運用了上天給我的腦, 很努力的思考每一件事情,平衡了它們的輕重,分析了它們的利害,絕對沒有人云亦云,沒看見就信.

    ReplyDelete
    Replies



    1. 游梁上訴及申請禁制令阻政府懸空議席去信要求英國政府跟進.....新城電台.
      [[去信要求英國政府跟進.]]

      Delete
    2. [[【星島日報報道】青年新政梁頌恆及游蕙禎宣誓覆核案,高等法院裁定政府勝訴。二人晚上回應指,計畫明日(16日)就裁決提出上訴,「哪怕上訴至終審法院」,亦會同時申請禁制令,禁止政府懸空議席。二人預計官司會花費500萬港元,可能會破產,或會用衆籌方式籌集 ...

      Delete
    3. [[...「哪怕上訴至終審法院」,亦會同時申請禁制令,禁止政府懸空議席。二人預計官司會花費500萬港元....]]
      500萬!!! 唔係5 毫子. 兩人輸500萬好能閒, 香江父老要陪住輸多少?繼續玩啦~~~~~~

      Delete
    4. 鄰居澳門有錢派, 英明的故鄉父老繼續玩啦....大狀公會個主席話: [你地要玩法底線)丫嘛 , 咪繼續玩囉.....]邊個輸得起? 佢兩個? 可能香江父老還不知道大狀公會所說的[你們] 是誰......

      Delete
    5. 那一晚我在電視追看[西環遊行] 的一幕, 當看到一位阿嬸的[大蝦細] 妙論, 不禁苦笑.真希望多些這樣的阿嬸, 香江經濟死了,超人走了,樓市重回97, 歸家有望了................

      Delete
  20. 2016. Nov17[[ 梁國雄搶馬紹祥文件警方列求警調查處理......]]雅虎香港 - ‎2 小時前‎........
    不知在大英時代 , 會不會發生呢種事情呢?大家都只會[冇眼睇],[冇所謂]的時候,請不要後悔火燒到門前的一刻.















    ReplyDelete
  21. [[【on.cc東網......香港政研會兼立法會九龍西選舉落選人關新偉,早前與代表律師陳曼琪向高等法院提交選舉呈請,要求法庭宣布劉小麗議席無效...法官最終拒絕延期申請..]] 冇錢? 咁又去遊埠? Pk,冇準備就唔能好去攪司法覆核啦...學埋D死靚, 為咗份十幾萬工, 人格面子都唔要, 正垃圾.唔怪得爭住入垃圾局.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 也只有東方之珠先至會出呢D冇腦豬…..係時候出山啦, 大佬.返去參選啦,分分鐘可以分到公屋出份厚糧, 出有車, 睇醫生唔駛錢, 駛能做2等公民咩, 我曉……

      Delete
    2. 睇到呢條關人隱士關7頭的電視表現 已經把能火, 再睇埋條長毛大賊搶文件時, 個位小組主席太太的雞仔聲, 更加火能滾......垃圾會真係垃圾[匯], 全部[向錢看] 的垃圾.不過, 投票選他/她們出來的, 也絕對不是好東西....

      Delete
    3. 俾已經滾出香江的曉返轉頭的, 可見真係垃圾...............

      Delete
  22. 嘩哈哈~~~~~~~~~~~大佬. 我也只是在操練中文打字, 所有貼文, 純粹9up, 希望谷哥的小妹妹不要認真. 世事? 關人隱士.

    ReplyDelete
  23. 好懷念賓館認識的田氏夫婦 , 他/她們真是同聲同氣同年代的人.
    也謝謝田老太給我介紹荔枝角公園. 那真是一個美好的地方. 七十年代我在那裡渡過一段不長不短的艱辛日子 , 想不到去國30年, 那裡竟變了世外桃源........

    ReplyDelete
  24. [[曾鈺成突取消與彭定康同台疑免影響特首選戰]]....呢條成日穿中山裝的25仔, 睇見都把能火.我成日都誤認為是個條李大狀. PK 呢條合家富牆頭草, 我曉.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 難得班7頭, 屌完佢D兄弟又會咁捧佢 , 可能因為佢俾人再宣誓....呢個就係故鄉令人屌極都唔厭的原因......

      Delete
    2. 大佬成9日話話唔鍾意CEO, 因為佢樣衰.....係, 冇錯, 佢樣衰, 唔係梁朝偉, 但衰得過呢位前垃圾局主席 ? 我最唔能抵得的就係係佢成日著住中山裝扮能哂嘢蘇佢老母事頭婆D英國文化造藝......賤格莫過於此.TYS我DLLM

      Delete
  25. 69啦, 你開唔開心呀, 大佬 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老伴見到我打字,鬼殺咁嘈,"叫咗你唔好理香港嘢,又唔知自己係文盲,係度打埋的垃圾,一陣俾人黑咗部腦,又要螺地,快的睇第的啦,寧願你去睇的日本妹,唔好搞咁多……"
      老弟,拔蘭地,芝華士,飲杯,等下個禮拜四……好戲在後頭,輸賭一枝土砲,佢兩個贏!!!
      中山裝係我細仔校長,你唔好得罪呀,李二,曹結,劉夫子等等都係果度出嚟然后食碗面反碗底。我細仔跟我走得快,否則一樣係咁咋!

      Delete
    2. 大佬 : 我都唔敢同你講故鄉的事了....原來[中山裝]同你屋企人有關係.不過臨閉關之前 , 我只想講一句公道話:如果[突手]面目可憎,咁[中山裝]絕不遜色.容許我在此講多一次粗口:[中山裝] delaynomore, 唔該唔能好再著中山裝出鏡好唔能好......

      Delete
  26. 覆核又覆核….唔駛錢的?我就唔明,民族黨的講到明要港入自決攪分裂,點解英明神武拿著大英上方寶劍的白頭佬仲俾佢司法覆核申請?DLLM, 一句民主民權可以咁玩, 我駛能去幫襯[北河同行]個明哥吖?淨係呢筆訴訟錢就夠好多露宿者飯錢啦PK

    ReplyDelete
  27. 我真係唔想講咁多, 更無意撩起你把火. 我只是無奈的在酒後[自說自話].每當我看見選舉結果 , 我就懷疑是自己[酒眼昏花] ,還是故鄉[無藥可救]...................

    ReplyDelete
  28. 我真係唔想講咁多, 更無意撩起你把火. 我只是無奈的在酒後[自說自話].每當我看見選舉結果 , 我就懷疑是自己[酒眼昏花] ,還是故鄉[無藥可救]................

    ReplyDelete
  29. 起一座新樓往往比[舊樓重建] 或者[維修]的平宜.......至少不會有[保育條例], [文物保存]條例..............

    ReplyDelete
  30. 老爺子太有黃頭的厚度 , 給人家口實[50年不變], [ 一國兩制], 害了自己, 害了以後的領導人, 也害了那小島上的人……大佬, 英明神武, 非常的討厭這小矮人, 或許你是對的, 但在我閉關之前, 很想問一句, 你想的是那一個結局: 依舊殖民?還是絕對共產?

    ReplyDelete
  31. 沒有絕對, 只有相對. 矮仔可能有一百個不是, 可能不是你的[偶像], 但請客觀的說一句, 他真的錯了嗎?我用法文說的, 只是我的心中話,只是去[谷哥]一下, 甚麼也知道.但對那位[合家富]的神棍, 我從頭到尾是一句CHUCHA MADERE

    ReplyDelete
  32. 垃圾局的神棍, 我一直想X的都是那幾個: 黃XX, 曾XX,梁XX…..不是因為[基] , 只是我實在看不起[呃飯食] 的[ 走狗]…….
    我可能文化低落, 但以[民主自由]之名, 容許我發表己見…我D佢地LM

    ReplyDelete
  33. 呢D合家富, 若稍有良心, 稍有思考, 我收回我的言論.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 黃宏發都出來抽水,呢班港英魚葉,香港點有救???????

      Delete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete